Vraag

Omschrijving toevoegen bij opname uit een spaarpot?

Geachte, als ik bij een spaarpot kies voor "opnemen" (via de knop / draw-down menu naast de spaarpot), dan wordt momenteel niet de mogelijkheid geboden een eigen omschrijving aan de opname toe te voegen.

Zouden jullie het veld 'omschrijving' kunnen toevoegen bij opnemen uit een spaarpot, zodat gebruikers daar hun eigen omschrijving kunnen invullen?

2 Reacties

Hoi SNS Forum,

Wat een goed idee om een omschrijving in te vullen bij een opname uit een spaarpot. Zo kun je altijd terugvinden waar je het bedrag voor hebt opgenomen. Ik leg deze suggestie voor aan de ontwikkelaars om mee te nemen tijdens het responsive maken van Mijn SNS, maar kan niet beloven of een omschrijvingsveld wordt toegevoegd.
SNS Forum schreef:

Zouden jullie het veld 'omschrijving' kunnen toevoegen bij opnemen uit een spaarpot, zodat gebruikers daar hun eigen omschrijving kunnen invullen?

Hallo @SNSForum,

Vorige week heb je een vraag gesteld en zoals beloofd hebben we je leuke idee voor de spaarpot getest. Uit de test blijkt dat je nergens een overzicht hebt van opnames uit je spaarpot. Op die manier heb je ook niets aan het toevoegen van een omschrijving. Ondanks dat we je suggestie niet uitvoeren, wil ik je bedanken voor het meedenken en graag tot je volgende idee!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)