Beantwoord

OPGELOST - Waarom werkt de mobiele app niet?

Beste SNS,

Ik gebruik al geruime tijd de app op mijn LG K8 zonder problemen tot vandaag opeens foutcode 900??. opnieuw installeren zelfde melding. Nu is naar mijn mening mijn mobiel niet zo oud. Is er een algemene storing of zoiets want via mijn sns geen probleem.

mvg andre
icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 13 april 2019, 15:18

Goedemiddag, ik heb goed nieuws.

De storing in de mobiele app is verholpen. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app én internetbankieren. We begrijpen dat een dergelijke storing ongemak met zich meebrengt, sorry hiervoor. Heel fijn weekend allemaal.

Bekijk origineel

5 Reacties

Ik heb het zelfde probleem dacht ligt aan me gsm dus app er af en weer opnieuw er op gezet nu kan ik zelfs niet registreren
ik heb hetzelfde. wacht even tot morgen maar en dan weer proberen.
Hier ook. Sowieso een matige app die regelmatig melding maakt van het feit dat er geen internetverbinding zou zijn. Men zou eigenlijk eens bij ING ten rade moeten gaan want hun developers zijn geweldig.
Op dit moment is bankieren via onze mobiele app tijdelijk niet mogelijk. Je kunt wel internetbankieren via Mijn SNS op onze site. We werken hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak
Goedemiddag, ik heb goed nieuws.

De storing in de mobiele app is verholpen. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app én internetbankieren. We begrijpen dat een dergelijke storing ongemak met zich meebrengt, sorry hiervoor. Heel fijn weekend allemaal.