SNS

Vraag

Opmaak Mijn SNS (border-radius in web interface) is niet meer van deze tijd

• 12 december 2019
  • 3 Reacties
  • 10047 Keer bekeken

Als nieuwe klant van de SNS verbaas ik me over de huidige look-and-feel van internet bankieren. Overal waar ik kijk zijn afgeronde hoeken (bochtjes) - het past niet in de hedendaagse beleving van strak en modern werken. 

Kijk zelf, zonder al die hoekjes is het een stuk strakker. Gewoon even de border-radius uit de CSS halen (vergeet de webkit variant ook niet).

Dit is meer een idee dan een vraag .

3 reacties

Badge +1

Met de juiste plugin zet je elke website naar je eigen wensen toch? Als je net van de ING komt houdt je nog een poosje alles lekker oranje...

Blijkbaar valt er over smaak dus wel te twisten en ook over uw formulering van dit probleem..

<Quote/het past niet in de hedendaagse beleving van strak en modern werken >
U bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat U vindt dat de huidige layout…..
Ik daarentegen heb geen enkel probleem met de huidige layout.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @nickdiel

Welkom op de community, als je het leuk vindt ontmoet je hier het team moderators

Dank voor je input over de border-radius in onze web interface oftewel de vormgeving van Mijn SNS. Wist je dat we deze sinds afgelopen zomer aan het vernieuwen zijn? Om een optimale webervaring te bieden is de vormgeving aangepast, het ziet er allemaal net wat leuker uit en de ronde vormen sluiten naadloos aan bij onze website.

Op zich een beetje pijnlijk, maar tegelijkertijd ook frappant hoe verschillend de voorkeur voor een bepaalde opmaak kan zijn. Uiteraard staan we open voor verbeteringen en ik vind het erg leuk dat je in de pen geklommen bent om je mening te geven. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel wensen. Toch hoop ik dat je met plezier gebruik maakt van internetbankieren in Mijn SNS en als je in de toekomst ideeën voor ons hebt, horen we graag van je. 

Reageer