Opmerkingen over layout Mijn SNS

• Weet de weg
  • 3 reacties
Als eerste dank voor het welkom, er is helaas een probleem ik kan het antwoord van Ben niet openen!
Via een omweg wel iets gevonden , maar kon het antwoord niet geheel lezen. Zal het nog via een andere weg proberen.Ik heb in vragen gekeken maar daar niet direct gevonden wat ik zoek.Wel een vraag over de
afdruk van overzicht om duidelijk maken wat er af is en bijgekomen.Vet gedrukt e.d. Jullie zijn daar mee bezig, maar door tijd gebrek moet ik alles even over de feestdagen heen tillen. Als jullie het goed vinden kom ik in de loop van januari terug met( als ik ze nog heb) enkele voorbeelden.
Voor de rest wens ik u allemaal fijne feestdagen en een goed begin van 2016
met vriendelijke groet
Thom

4 Reacties

Hoi Thom,

Ik snap best dat het soms even zoeken is. Volgens mij moet het lukken als je hier klikt. Voor de zekerheid plak ik hieronder het antwoord van Ben nogmaals. We zien je voorbeelden graag tegemoet en ook voor jou hele fijne feestdagen.

Hallo Thom,
welkom in de SNS community.
66 en 6 jr met pensioen? Vervroegd er uit mogen stappen? Ik ben ook aanzienlijk vroeger thuis gebleven. Eigenlijk geen dag om getreurd, ik heb vele hobby´s en anders mijn vrouw wel.
Je verteld dat je aanloopt tegen het verschil van opmaak van de webpagina´s bij de banken die je hebt gehad. Nu is het natuurlijk de vraag; waar vond je het het duidelijkst / beste enz. om te bankieren. Het is natuurlijk de vraag of de SNS iets zou moeten aanpassen (of moeten de andere banken dat eigenlijk doen). Het lijkt mij dan ook leuk van je te horen waar je tegenaan (bent gelopen) loopt. Wat was er dan bij de andere banken makkelijker/beter enz.
De SNS zal zeker elke suggestie om MijnSNS te verbeteren proberen toe te passen. Zoek nog maar eens hier in de community naar de wenssenlijst, daar staat nog wel wat op, maar zijn er inmiddels ook vele wensen uitgevoerd (of afgewezen, wat natuurlijk ook kan).
Groet,
Ben :cool:
Hallo Allemaal ,

als eerste ieder nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel voorspoed en geluk.
Even terug komen op de indeling van de afschriften, ik heb helaas de internet indeling van de Triodos bank niet meer maar wel de papieren afschriften.En helaas is het verschil te groot om dat even te vergelijken. Ondertussen ben ik wat wijzer geworden en begrijp hoe de SNS bank zijn indeling heeft gedaan, er zitten verschillen in de afschriften ( internet bankieren ) bij ABN AMRO , Triodos bank en SNS Bank. Ik heb de verschillen naast elkaar gelegd en ja de ene is wat makkelijker dan de ander, maar na enig puzzel werk is het nu duidelijk.

Toch heb ik nog wel een vraag ,suggestie over de hypotheek: als je een extra aflossing doe dan zie je deze staan , maar ik mist de datum waarop de betalingen zijn gedaan. Mogelijk kan de datum van extra aflossing er bij gezet worden. De programmeur heeft al een veld gemaakt voor het bedrag , als hij/zij dit uitbreid of oprekt kan de datum er bij en dat is wel zo makkelijk.
Nu lees is diversen berichten over de hypotheek rente ,over contacten tussen SNS adviseur en klant, helaas moet ik ook melden dat het contact tussen SNS en klant niet soepel verloopt. De SNS bank heeft diversen oevernamen gedaan en daar hebben wij tussen gezeten, maar sinds de overnamen van Reaal naar SNS bank hebben wij nooit contact gehad met de bank. Ik ben zelf zo brutaal geweest om ver voor mijn afloop rente termijn de rente te wijzigen ,ondanks de kosten , leverde dit veel op.
Ik heb helaas voor SNS het meeste zelf gedaan en maar weinig ondersteuning van de bank gehad. Ik vond de rekening ook redelijk hoog.
Maar ondanks dit ben zijn wij toch tevreden klanten ;)
Hoi Thom,

Ik wens jou ook een mooi en gezond 2016 toe zonder al te veel te moeten puzzelen tussen je bankzaken ;). Gelukkig is het verschil in bankschriften nu duidelijk voor je.

Goed dat je aangeeft dat het proces om je hypotheekrente te wijzigen in jouw geval niet soepel is verlopen. Hier kunnen we als bank alleen maar van leren. We hebben ons gerealiseerd dat we op het gebied van hypotheken te weinig voor onze klanten hebben betekend. Daarom zijn we onlangs gestart met de SNS Hypotheek Looptijdservice. Hiermee willen we gedurende de looptijd van een hypotheek het contact met onze klanten beter onderhouden dan voorheen en je waar nodig informeren als er in jouw situatie iets verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld als je hypotheekrente omlaag kan.

Wat betreft het vermelden van de datum bij een extra aflossing heb je een goede suggestie. Deze geef ik door aan onze marketeers Hypotheken. Ik kom hier nog op terug. ;)
Hoi Thom,

Onze marketeers vinden het een heel goed idee. Aflossing gaat altijd op eerste van de maand . Zodra de aflossing verwerkt is, is de nieuwe restschuld te zien in Mijn SNS. Historische aflosdata zijn niet te zien, wel kun je dit zien op je incassorekening. De marketeers hebben je wens op de wensenlijst geplaatst, een planning kunnen we nog niet geven. Bedankt voor je input :).

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)