SNS

Overboeken naar EU landen met Digicode

• 7 mei 2014
  • 3 Reacties
  • 1178 Keer bekeken

Net wilde ik mijn DE rekening voorzien van wat extra centjes. Helaas, i.v.m. feestje, boeltje opgeruimd, incluis de digipas. Nu eerst deze weer opzoeken (weet wel waar, maar toch), voordat ik de overboeking kan doen.
Voorstel; maak overboeken naar "bekende" tegenrekeningen (in ieder geval binnen de EU) mogelijk met MijnSNS en digicode!
Alvast bedankt (hoef ik de volgende maand mogelijk niet zoveel toeren uit te halen :))
Groet,
Ben 🆒 

3 reacties

Hoi BigBen,

Vervelend dat je zoveel toeren hebt moeten uithalen om je gewenste overboeking te kunnen doen. Ik heb je voorstel, om een buitenlands rekeningnummer (binnen EU) als tegenrekening te gebruiken, doorgezet naar de ontwikkelaars van Mijn SNS. Hierin wil ik je wel meegeven dat alleen spaarrekeningen een (vaste) tegenrekening hebben. Of wil je meerdere (vaste) tegenrekeningen kunnen toevoegen aan een spaarrekening?

Een digicode heeft beperktere eigenschappen in vergelijking met een digipas. Met een digipas kan je betalingen doen naar ieder gewenste rekening, vanaf een betaalrekening. Met een digipas kun je geen betalingen doen naar ieder gewenst rekening, vanaf een spaarrekening. Met een digicode kun je alleen overboekingen doen naar je eigen SNS rekeningen of naar de vaste tegenrekening.

Verder een leuk feestje gehad? 😃
Hallo BigBen,

Inmiddels een reactie gekregen van onze ontwikkelaars van Mijn SNS. Het overboeken naar 'bekende' tegenrekeningen met de digicode is al langer een wens van ons. Dit willen we graag beschikbaar gaan maken in Mijn SNS en het staat op onze verlanglijst. We houden je op de hoogte van de status 🙂.
Hallo BigBen,

Inmiddels een reactie gekregen van onze ontwikkelaars van Mijn SNS. Het overboeken naar 'bekende' tegenrekeningen met de digicode is al langer een wens van ons. Dit willen we graag beschikbaar gaan maken in Mijn SNS en het staat op onze verlanglijst. We houden je op de hoogte van de status 🙂.

Ik ben benieuwt!
@Verder een leuk feestje gehad?
Yes, althans, de schoonfamilie vondt het een zeer geslaagde dag (was dagje voor zus en broers + aanhang van mijn vrouw).
Groet,
Ben 🆒

Reageer