SNS

Beantwoord

Overboeken: Ondertekenen mislukt

• 7 februari 2020
  • 3 Reacties
  • 2468 Keer bekeken

Ik heb vandaag problemen gehad met Mijn SNS app.

Ik kan niet geld overboeken naar een andere rekening op de app.

Het lukt wel op de SNS Bank Website.

icon

Beste antwoord door IlonaV 8 februari 2020, 14:03

Hoi @SvenD2000,

Van harte welkom op de community. We staan voor je klaar en helpen je graag verder, hier lees je meer over ons. Was onze app wat opstandig gisteren? Wat voor melding kreeg je precies bij het overboeken? De app verwijderen, opnieuw installeren en registreren is vaak de oplossing. Hou hiervoor je digipas bij de hand. Lukt het nog niet om over te boeken in de app? Stuur dan je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en -plaats naar: Webcare@sns.nl . Dan kijk ik wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hoi @SvenD2000,

Van harte welkom op de community. We staan voor je klaar en helpen je graag verder, hier lees je meer over ons. Was onze app wat opstandig gisteren? Wat voor melding kreeg je precies bij het overboeken? De app verwijderen, opnieuw installeren en registreren is vaak de oplossing. Hou hiervoor je digipas bij de hand. Lukt het nog niet om over te boeken in de app? Stuur dan je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en -plaats naar: Webcare@sns.nl . Dan kijk ik wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Hoi @SvenD2000,

Het probleem is nu opgelost. De app zag de digipas gisteren niet en dus nu wel. 

Reputatie 1

Fijn dat je laat weten dat het is opgelost @SvenD2000. Ik wens je een fijn weekend verder

Reageer