SNS

Beantwoord

overschrijving blijft in behandeling

• 23 mei 2015
  • 12 Reacties
  • 4531 Keer bekeken

hallo, ik heb gisteravond een overschrijving gedaan naar Duitsland maar die is nu al over 24 uur ,,in behandeling,, wat kan ik hiermee...kan ik stopzetten of gaat dat nog goed komen?  alvast bedankt voor het antwoord
icon

Beste antwoord door Kirsty 27 mei 2015, 13:38

hallo, ik heb gisteravond een overschrijving gedaan naar Duitsland maar die is nu al over 24 uur ,,in behandeling,, wat kan ik hiermee...kan ik stopzetten of gaat dat nog goed komen?  alvast bedankt voor het antwoord

Hoi Marleid,

Welkom terug op de community 🙂. Als je een buitenlandopdracht invoert in Mijn SNS buiten kantoortijden, blijft de opdracht tot die tijd 'in behandeling' staan. Door Pinksteren is de opdracht langer in behandeling blijven staan dan gebruikelijk. Is je betaling inmiddels verzonden?

Heb je fijne dagen gehad?
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi marleid,
even zoeken op de site van SNS of hier in de community en je kunt vinden dat overboekingen naar andere banken en / of naar het buitenland, op werkdagen op dezelfde dag plaatsvinden (mogelijk pas de volgende dag zichtbaar bij de andere bank) indien voor 15.00u de opdracht is gegeven. Anders (na 15.00u., in weekend en op feestdagen) wordt het de eerst volgende werkdag, in jou geval dus (waarschijnlijk) dinsdag.
Hopenlijk geeft dat geen problemen voor je.
Prettige feestdagen.
Groet,
Ben 🆒
hallo Ben, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, de overboeking blijft maar draaien bij,, ingeplande overboekingen,, en daar staat dan dat hij is behandeling is.......dat een overboeking naar het buitenland een aantal dagen duurt dat weet ik en dat bedoel ik ook niet........het is net asof hij de bank niet kan vinden of zo.....
hallo Ben, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, de overboeking blijft maar draaien bij,, ingeplande overboekingen,, en daar staat dan dat hij is behandeling is.......dat een overboeking naar het buitenland een aantal dagen duurt dat weet ik en dat bedoel ik ook niet........het is net asof hij de bank niet kan vinden of zo.....

Hallo marleid,
het blijft draaien tot de opdracht verwerkt is. Dat "hoort" dus zo, betekend "in behandeling". En wordt verwerkt als wat ik eerder schreef en dan stopt dat draaien ook. Dus geen zorgen. :)
Groet,
Ben 🆒
oke dan wacht ik af....dit is de eerste keer dat het ,, in behandeling,, zijn zolang bij mij duurt vandaar dat ik het vreemd vind........ik houd het in de gaten en dank je voor je antwoord, groetjes en mooie Pinksterdagen
Badge +1

Hoi Marleid,

Welkom terug op de community 🙂. Als je een buitenlandopdracht invoert in Mijn SNS buiten kantoortijden, blijft de opdracht tot die tijd 'in behandeling' staan. Door Pinksteren is de opdracht langer in behandeling blijven staan dan gebruikelijk. Is je betaling inmiddels verzonden?

Heb je fijne dagen gehad?
ja gelukkig wel en ik begrijp het nu ook......schrok allleen vorige erg omdat ik dacht dat ik een fout bankrekening nummer had...vandaar mijn vraag maar alles is goed en dank je voor de hulp hier

en ja het waren mooie dagen :D
Badge +1
ja gelukkig wel en ik begrijp het nu ook......schrok allleen vorige erg omdat ik dacht dat ik een fout bankrekening nummer had...vandaar mijn vraag maar alles is goed en dank je voor de hulp hier
en ja het waren mooie dagen :D

Goed om te horen Marleid 🙂. Tot snel op de community.
Hier exact het zelfde probleem
Badge +1
Hoi Sebastiaan,

Is je betaling inmiddels verwerkt? Het is in dit geval niet een probleem als in ‘er gaat iets fout’, maar het is meer ‘verwarrend’ voor klanten.
Het is namelijk altijd zo dat buitenlandopdrachten, die je invoert in Mijn SNS buiten kantoortijden, tot die tijd 'in behandeling' blijven staan.
Hoi Sebastiaan,

Is je betaling inmiddels verwerkt? Het is in dit geval niet een probleem als in ‘er gaat iets fout’, maar het is meer ‘verwarrend’ voor klanten.
Het is namelijk altijd zo dat buitenlandopdrachten, die je invoert in Mijn SNS buiten kantoortijden, tot die tijd 'in behandeling' blijven staan.

Klopt na 09:00h was hij er ook uit.
Hoe lang duurt het voordat een overboeking naar Duitsland is verwerkt? Het duurt nu al bijna een half uur!
Badge +1
Hoi Berlinos,

Welkom op de community. Ik heb je reactie verplaatst naar een bestaand topic. Hierboven lees je waarom je betaling ‘In behandeling’ blijft staan.

Dit is je eerste bericht hier en ik zie dat het aanmaken van een topic je ook al gelukt is 😉.
Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Verblijf je nu in Berlin(os)?

Reageer