SNS

Beantwoord

Pictogram van internetbankieren

• 24 september 2018
  • 2 Reacties
  • 4195 Keer bekeken

Ben al een tijdje op zoek naar een pictogram van internetbankieren voor het bureaublad van mijn laptop.Kan het echgter nbergens vinden.
Wise helpt mij ???
icon

Beste antwoord door eRik19 24 september 2018, 16:47

Internetbankieren op je taptop doe je via je browser. Als je een 'snelkoppeling' op je bureaublad wilt plaatsen kan dat op de volgende manier (Dit is voor FireFox en Chrome):
  1. Ga met je browser naar www.snsbank.nl (eventueel door gaan naar de login pagina)
  2. Zorg ervoor dat je een deel van je bureaublad ziet als je browser nog open is (dus je browser niet schermvullend gebruiken).
  3. Klik op het (groene) slotje van 'SNS (de Volksbank N.V.)(NL)' met de linker-muisknop. [#]Sleep nu naar je bureau blad.
  4. Laat je muisknop nu los en je hebt een snelkoppeling.
Met Internet Explorer moet je met je muis over de adres balk gaan naar het logo van SNS en daar klikken. Met Edge heb ik geen ervaring.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Goedemiddag,

Wat leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden, welkom 🙂 Heb je een hyperlink gemaakt naar Mijn SNS op je bureaublad of ben je op zoek naar een schermafbeelding als achtergrond van je bureaublad? Hopelijk kan ik je verder helpen.
Badge +1
Internetbankieren op je taptop doe je via je browser. Als je een 'snelkoppeling' op je bureaublad wilt plaatsen kan dat op de volgende manier (Dit is voor FireFox en Chrome):
  1. Ga met je browser naar www.snsbank.nl (eventueel door gaan naar de login pagina)
  2. Zorg ervoor dat je een deel van je bureaublad ziet als je browser nog open is (dus je browser niet schermvullend gebruiken).
  3. Klik op het (groene) slotje van 'SNS (de Volksbank N.V.)(NL)' met de linker-muisknop. [#]Sleep nu naar je bureau blad.
  4. Laat je muisknop nu los en je hebt een snelkoppeling.
Met Internet Explorer moet je met je muis over de adres balk gaan naar het logo van SNS en daar klikken. Met Edge heb ik geen ervaring.

Reageer