SNS

Beantwoord

QR code in app en site.

• 30 december 2019
  • 3 Reacties
  • 6337 Keer bekeken

Hoi,

De QR code in mijn SNS, een fijne ontwikkeling en een mooie snelle gebruik.  Zou er in de toekomst veel gebruik van maken. Hopelijk is het net zo veilig als andere inlog methoden.

Mvg,

Jan Kruizinga.

icon

Beste antwoord door Vroni SNS 31 december 2019, 09:57

Hoi @Jan Billy, ook namens mij welkom op de community. Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze ontwikkeling. Het inloggen met een QR-code is net zo veilig als de andere manieren. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik neem aan dat als ik ingelogd ben op community dat ik dan niet ben in gelogd op de bank site. Deze twee dingen staan nu toch los van elkaar.

Hallo @Jan Billy,

Geen zorgen Jan, goed dat je het vraagt. Je Mijn SNS account en je SNS Community account staan inderdaad los van elkaar en zijn 2 verschillende accounts. Dit kun je teruglezen in de introductie van het inloggen op de vernieuwde community. Op de valreep van oud & nieuw hoop ik dat ik je hiermee heb gerustgesteld en wens je een goed en gezond 2020. 

Bedankt, jij ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond nieuwjaar.

Ps: ik neem aan dat als ik ingelogd ben op community dat ik dan niet ben in gelogd op de bank site. Deze twee dingen staan nu toch los van elkaar. 

Groet,

Jan.

Hoi @Jan Billy, ook namens mij welkom op de community. Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze ontwikkeling. Het inloggen met een QR-code is net zo veilig als de andere manieren. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling.

Reageer