SNS

Beantwoord

Rechtstreeks vanuit een spaarpot overzetten naar je lopende rekening

• 18 januari 2017
  • 5 Reacties
  • 11130 Keer bekeken

Ik heb verschillende spaarpotten aangemaakt onder mijn spaarrekening.
Nu wil ik geld overzetten naar mijn lopende rekening maar nu moet ik eerst schuiven met het balkje om geld in "hoofd-spaarrekening" te krijgen (ik hoop het zo duidelijk uit te leggen:$ )
Doe ik dit niet dan schrijft het alsnog vanzelf over hoor maar dan staat ineens mijn spaarrekening in de MIN ?
Waarom kun je niet gewoon aangeven (net zoals je wel rechtstreeks in een spaarpot kan storten) dat je rechtstreeks uit een spaarpot iets wil overschrijven naar je lopende rekening.
Lijkt me zeker ook handig om overzicht voor jezelf te houden waar het uitgehaald wordt en wat het doel dus geweest is?
icon

Beste antwoord door Wouter 18 januari 2017, 13:50

Hoi Meert,

De ontwikkelaar vindt het een goede suggestie. Voor 2017 is er geen ruimte om deze aanpassing door te voeren. Voor 2018 wordt ‘ie in het overleg meegenomen.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Meert,

Welkom op de community, leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Je vraag is me helemaal helder. Het is inderdaad handig dat je rechtstreek uit de spaarpot kunt overmaken om zo het spaardoel niet uit het oog te verliezen. Waarom je niet rechtstreeks uit een spaarpot kunt overmaken, vraag ik voor je na.

Dit is je eerste bericht op de community en ik zie dat het aanmaken van een topic je gelukt is. In het topic Welkom op de community vind je meer informatie over SNS Community. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent 🆒
Hoi Meert,

De ontwikkelaar vindt het een goede suggestie. Voor 2017 is er geen ruimte om deze aanpassing door te voeren. Voor 2018 wordt ‘ie in het overleg meegenomen.

Dag Meert

Al is het na twee jaar, ik reageer toch even op je vraag. Ik had dezelfde wens en heb ook de oplossing gevonden.

Wanneer je vanuit je spaarrekening geld over maakt en bij de omschrijving de naam van je spaarpot vermeldt, dan wordt het bedrag uit die betreffende spaarpot gehaald. Wel zo makkelijk.

groet

Ivanka

Reputatie 3

Goedemorgen @Iva2, het is nooit te laat voor goed advies. Bedankt dat je @meert verder op weg helpt. Dit is inderdaad een goede manier om je overboekingen vanuit de spaarpotten bij te houden.

hallo @Iva2 en @Sven 

dank voor jullie reacties.  het is inderdaad al weer 2 jaar geleden dat ik de vraag stelde zie ik :blush:  maar ik had idd zelf ook al gemerkt dat als ik de naam van de spaarpot noem dat het dan automatisch ook goed gaat.

Toch erg bedankt voor jullie reacties!

Groeten en voor de komende tijd fijne feestdagen!

Martine

Reageer