SNS

Beantwoord

Sinds iban geen ordernummer meer in omschrijving naar MT940?

• 11 oktober 2013
  • 10 Reacties
  • 829 Keer bekeken

Er staan nu zoveel getallen dat er geen ordernummer meer meegestuurd wordt lijkt wel. Dus kan op bedrag gaan zoeken en alles handmatig in YOB programma zetten
Ben ik hier de enige? Heeft iemand enig idee of dat opgelost kan worden?
icon

Beste antwoord door BigBen 12 oktober 2013, 00:04

Zeker geen onzin, en hartelijk dank voor het snel reageren om deze tijd!!
Maar dit is het formaat wat ingelezen moet worden, en tis van een op ander moment ontstaan. 2 weken geleden werkte het nog prima.
Bedankt en misschien al welterusten :)

SNS is bezig met een aantal grote IT klussen. Men heeft zich daar een beetje in verslikt, lijkt het.
MijnSNS is aangepast vanwege (waarschijnlijk) de invoering van het IBAN nummer (en mogelijk nog wat andere aanpassingen).
Misschien heb je inmiddels ook wel gelezen hier over de problemen bij het beleggen. Lijken daar echt hele grote problemen te zijn.
Ik neem aan dat in het weekend wel wordt gewerkt op de IT afdeling (mogelijk leest men hier mee). Dus zou het kunnen dat eea mogelijk ineens wel anders voor je uitpakt.
Anders blijft het dus wel tobben.
Ik ga inderdaad slapen. Ook welterusten.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

10 reacties

Er staan nu zoveel getallen dat er geen ordernummer meer meegestuurd wordt lijkt wel. Dus kan op bedrag gaan zoeken en alles handmatig in YOB programma zetten
Ben ik hier de enige? Heeft iemand enig idee of dat opgelost kan worden?

Hoi leo21,
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus kan ik je niet helpen met je probleem. Mogelijk andere communityleden?
Ik wou je alleen even melden dat deSNS moderators van deze community alleen op werkdagen aanwezig zijn. Dit betekend dus dat je van hen eerst vanaf maandag een reactie kunt verwachten.
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben

Bedankt voor je reactie, tja dan wordt t weekend tobben.....

Ik bedoel dit:

0363908641
70593117-nl49rabo0363908641-j. k
NDIV0363908641

Hier moet ik in boekhoudprogramma opmaken wie dit heeft betaald en waarvoor... Zo komt het uit export
Hoi Ben

Bedankt voor je reactie, tja dan wordt t weekend tobben.....

Ik bedoel dit:

0363908641
70593117-nl49rabo0363908641-j. k
NDIV0363908641

Hier moet ik in boekhoudprogramma opmaken wie dit heeft betaald en waarvoor... Zo komt het uit export

Je bent er snel bij met reageren.
Misschien hoef je toch niet het hele weekend te tobben. Mogelijk is er een ander lid die nog iets kan inbrengen?
Ik meen 3x een banknummer te zien (zelfs 1x met iban). Maar ja, of je boekhoudprogramma de rest kan vinden?
Groet,
Ben 🆒
nee die weet dat niet want zijn bijna allemaal eenmalige transacties uit webshop
dat is t probleem,rekeningnummer en iban hebben ordernummer en vaak ook naam verdrongen. in snsafschrift stond nog wel maar die codeer ik niet.

Hoeft met dit niet meer zou je zeggen :P
Maar ik bedoel coderen voor grootboek...
dat is t probleem,rekeningnummer en iban hebben ordernummer en vaak ook naam verdrongen. in snsafschrift stond nog wel maar die codeer ik niet.

Hoeft met dit niet meer zou je zeggen :P
Maar ik bedoel coderen voor grootboek...

Ik meen dat je de gegevens ook in een aantal andere opmaken kunt downloaden. Kun je daar niets mee? (misschien wel grote onzin, maar toch).
Ben 
Maar dit is het formaat wat ingelezen moet worden, en tis van een op ander moment ontstaan. 2 weken geleden werkte het nog prima.
Bedankt en misschien al welterusten 🙂
Bedankt en misschien al welterusten :)

SNS is bezig met een aantal grote IT klussen. Men heeft zich daar een beetje in verslikt, lijkt het.
MijnSNS is aangepast vanwege (waarschijnlijk) de invoering van het IBAN nummer (en mogelijk nog wat andere aanpassingen).
Misschien heb je inmiddels ook wel gelezen hier over de problemen bij het beleggen. Lijken daar echt hele grote problemen te zijn.
Ik neem aan dat in het weekend wel wordt gewerkt op de IT afdeling (mogelijk leest men hier mee). Dus zou het kunnen dat eea mogelijk ineens wel anders voor je uitpakt.
Anders blijft het dus wel tobben.
Ik ga inderdaad slapen. Ook welterusten.
Groet,
Ben 🆒
dank voor de uitleg
En leo22 ? Is het toen snel opgelost of is je webshop hieraan ten onder gegaan?

Reageer