SNS

SNS Mobiel Bankieren app vertoont kleine onvolkomenheden onder iOS9.

• 18 september 2015
  • 14 Reacties
  • 743 Keer bekeken

• Oud Moderator
  • 903 reacties
Deze week heeft Apple iOS9 gelanceerd. Het gevolg is dat de huidige SNS Bank iOS app onder iOS 9 wat kleine onvolkomenheden vertoont. De nieuwe update zit al in de pijplijn om in de Appstore te worden aanboden en is naar verwachting eind september beschikbaar. De volgende problemen zijn dan opgelost:

• Carrousel toont meerdere schermen: Alle content blijft wel zichtbaar
• Kies pincode daglimiet scherm vreemde layout: Het te kiezen daglimiet wordt beperkt doordat cijfers 7,8,9,0 niet beschikbaar zijn.
• Toetsenbord verdwijnt op iPad login na registratie: Makkelijk op te lossen door de app na registreren te herstarten
• Seconden niet zichtbaar laatste keer ingelogd

14 reacties

HELP!!! HELP!!! HELP!!! HELP!!! HELP!!!
De laatste update van de app heeft geleid tot elke keer opnieuw te moeten activeren na inloggen.

Hoop dat jullie het snel oplossen...
iOS9 op Ipad Air
HELP!!! HELP!!! HELP!!! HELP!!! HELP!!!
Gisteren 29/9/15 de app opnieuw geupdated.
Vanmorgen wilde ik de app raadplegen, geeft ie aan dat de app niet werkt. Vervolgens moet ik een heel nieuw account aanmaken, de oude is gewoon weg.

Zijn er meer mensen met een soortgelijk probleem?
Gisteren 29/9/15 de app opnieuw geupdated.
Vanmorgen wilde ik de app raadplegen, geeft ie aan dat de app niet werkt. Vervolgens moet ik een heel nieuw account aanmaken, de oude is gewoon weg.

Zijn er meer mensen met een soortgelijk probleem?

Na de update zelfde probleem!
Vraagt steeds om de gegevens opnieuw in te voeren of dat je de app opnieuw hebt geïnstalleerd...
Ben redelijk geïrriteerd!!!
Heb net gebeld met klantenservice:
Er is momenteel een storing waar aan gewerkt wordt.

Advies van de medewerker was om te proberen de app opnieuw te installeren. Kan veilig, dus geen hack of iets dergelijks.

Ik krijg een telefoontje of e-mail wanneer het probleem opgelost is. dan zal ik het hier ook even melden.
:@Heb net gebeld met klantenservice:
Er is momenteel een storing waar aan gewerkt wordt.

Advies van de medewerker was om te proberen de app opnieuw te installeren. Kan veilig, dus geen hack of iets dergelijks.

Ik krijg een telefoontje of e-mail wanneer het probleem opgelost is. dan zal ik het hier ook even melden.

Opnieuw geïnstalleerd (3X), maar werkt niet!
Vind dat dat soort storingen standaard aan ons gemeld moeten worden, want daar is de community van de SNS toch een handige tool voor?
Met een auto verzending op een storing pagina (is mogelijk). Dan hoeven wij daar niet meer tijd aan te besteden dan nodig... Zonde van mijn tijd, want die vergoed de SNS niet...
Vind het idd ook beetje vreemd dat het wel bij SNS bekend is, maar dat het nergens is terug te vinden. Zou voor beide partijen wel makkelijk zijn, want de klant hoeft niet te bellen, en zij hoeven geen -tig dezelfde telefoontjes te beantwoorden...

Maar goed, ik ga het zo ook eens proberen, mijn Iphone is nu aan het updaten naar IOS 9.
(daar ligt het trouwens niet aan, ook Android toestellen hebben last van de storing.)

I'll keep you posted!
Hoi kfl en J.G. Harder,

We zijn sinds net op de hoogte van dit mankement en werken hard aan een oplossing. Graag ontvang ik van jullie de volgende gegevens:

- Toesteltype
- iOS-versie
- Apple Watch?

Na eenmalig opnieuw registreren zou het weer moeten werken.
Hallo Esther,

Dat vroeg de SNS klantenservice medewerker die ik aan de telefoon had ook:
-Iphone 6 64Gb
-IOS 8.4 (wordt as we speak geupgrade naar 9)
-Geen Apple Watch
Hallo Esther,

Het is niet het geval dat het na opnieuw registreren werkt!
Ipad Air 2
iOS 9.0.1 (up to date)
Bij mij is het gelukt om de app opnieuw te installeren.
Iphone IOS inmiddels up to date (9.0.1)
Ook alle gegevens, zoals inzichten van uitgaven e.d., worden weer getoond.

Succes aan J.G.!
Ja, Ik kan ook normaal weer inloggen, op dit moment...
Thanks kfl!
Fijn dat het weer werkt, heren. Mocht er onverhoopt toch nog iets misgaan, dan hoor ik het graag.

Het probleem doet zich voor wanneer de app uit de actieve programma's wordt gehaald. Dat gebeurt als je twee keer op de homeknop klikt en het icoontje van de SNS app weg 'swiped'. Óf wanneer je de hele telefoon afsluit. Dat moet je dus niet doen.

Wanneer dit al is gebeurd en je dus niet meer de app kunt openen, dan is het handig om de app opnieuw te installeren. Dat doe je door de app weg te gooien en vervolgens opnieuw in de App Store te downloaden.

Dit is een tijdelijke workaround. Er wordt aan een structurele oplossing gewerkt.
Waarom moet ik de SNS app op mijn iphone steeds opnieuw activeren?
Hoi hjmdbteu,

Welkom terug op de community 🙂. Ik heb je reactie verplaatst naar het topic: ‘SNS Mobiel Bankieren app vertoont kleine onvolkomenheden onder iOS9’.
Hierboven staat een ‘workaround’ om het probleem op te lossen. Laat je het ons weten of het gelukt is?

Reageer