SNS

SNS Mobiel Betalen

  • 28 juni 2017
  • 345 Reacties
  • 18861 Keer bekeken


Toon eerste bericht

345 reacties

Laten we niet op de zaken vooruit lopen, sankortw 😉 Of het aan het toestel, de verbinding of onze app ligt, zoeken we graag uit. Mijn collega's van de afdeling IT weten daar wel raad mee.
Uit de reactie blijkt het tegenovergestelde. De app vraagt nog steeds de internetverbinding te controleren.
Ik wil een schermafbeelding maken maar dat mag niet. Het wordt tijd dat ik wegga bij deze bank.
@sankortw Heb je de mail al verstuurd zoals Sanne heeft gevraagd? We zoeken graag voor je uit wat het probleem is en hoe we het kunnen oplossen.
Je hebt niet goed gelezen. Het was mr.x's probleem.
@sankortw Mijn fout sorry, ik dacht dat jij tegen hetzelfde probleem aanliep. De melding die jij krijgt heeft te maken met de wifi. Als die niet sterk genoeg is, lukt het inloggen uit veiligheid niet. Vaak helpt het om de wifi uit te zetten of om het op een andere plek opnieuw te proberen.
Jezus Mina wat een nonsens. Het is de app die de melding geeft geen verbinding te hebben. Verder is alles in orde natuurlijk. Het gaat er om dat er wel verbinding is maar de app zegt van niet. Ik kan hier zo boos om worden.
Jezus Mina wat een nonsens. Het is de app die de melding geeft geen verbinding te hebben. Verder is alles in orde natuurlijk. Het gaat er om dat er wel verbinding is maar de app zegt van niet. Ik kan hier zo boos om worden.
In het verleden (in de community via zoeken waarschijnlijk wel te vinden) bleek dat er problemen kunnen ontstaan met wifi indien je de 5 giga band gebruikt (ipv de 2.4ghz). De werking van de 5 ghz band is anders, wisselt tussen 2 kanalen en heeft een slechter bereik.
Je zou kunnen kijken / proberen of je op de 2.4ghz wifi kunt inloggen / alleen deze band kunt gebruiken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Suc6
groet,
Ben 🆒
Oké hoe slecht kun je lezen. Het is juist niet de verbinding, het is de app. Ja het is een langzame verbinding, maar de site doet het wel. Maar goed ik ga naar een andere bank, die dit probleem niet heeft. Want het zal in de toekomst nog veel ergenis opleveren.
Kort lontje?
Nee, geen "kort lontje?". Geen verbinding.
Het lijkt erop dat het aan je toestel ligt, maar ik vraag dit na bij mijn collega's van de afdeling IT. Stuur je een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. SNS Mobiel Betalen werkt niet op mijn Huawei Mate 20 Lite? Hopelijk weten we snel meer.Ik ben vandaag even langs het Huawei Customer Service Center geweest in Amsterdam. Ze bevestigen mijn bevindingen. De NFC chip werkt naar behoren. Na een factory reset werkte het nog steeds niet. Ik heb daar beide apps op een andere Mate 20 Lite geïnstalleerd en daar kon ik ook niet mee betalen. Op een P20 Lite werkte het wel.
Was het nu een P20 Lite of een P10 Lite?
Ik heb vandaag bij Huawei getest met een p20 Lite en een andere Mate 20 Lite. Het betalen werkt niet op beide Mate 20 Lite, maar wel op mijn oude P10 Lite en de P20 Lite.
Oké hoe slecht kun je lezen. Het is juist niet de verbinding, het is de app. Ja het is een langzame verbinding, maar de site doet het wel. Maar goed ik ga naar een andere bank, die dit probleem niet heeft. Want het zal in de toekomst nog veel ergenis opleveren.
Tsja....
Door het wisselen tussen de kanalen, treed de beveiliging in werking. (de verbinding zou "gekaapt" kunnen zijn)Daardoor dan geen verbinding meer en wordt er ook geen nieuwe verbinding gemaakt.
Mijn tip geprobeerd?
Groet,
Ben 🆒
ps. maar goed
Nee, geen "kort lontje?". Geen verbinding.
Mooie reactie !
Ik heb vandaag bij Huawei getest met een p20 Lite en een andere Mate 20 Lite. Het betalen werkt niet op beide Mate 20 Lite, maar wel op mijn oude P10 Lite en de P20 Lite.

Is er al iets bekend? Ik heb niets meer vernomen sinds dit bericht.
Ja, er is nu een P30.
Reputatie 1
Goedemiddag mr.x, wat handig dat je een hoop toestellen achter de hand hebt. Er zijn geen specifieke problemen met Huawei bekend. Wel is het zo dat er met deze toestellen vaker moeilijkheden zijn. Concreter kan ik het nu niet maken, de technische afdeling gaat ervan uit dat het vanzelf goedkomt. Wil je dat we het onderzoeken? Stuur dan een mail met je persoonsgegevens, de versie van je besturingssysteem, de versie van de app die je gebruikt naar: info@sns.nl.
Privébericht. Dit is dus een van de redenen waarom ik bij deze bank voorgoed weg ga, naar een bank die zich wel met wapens associëert.
Hoi @santkortw,

Met belangstelling kijk ik uit naar berichten waarin je vragen stelt, opbouwende kritiek geeft, je kennis deelt en anderen helpt. Je laatste reactie is misschien supergrappig bedoeld, maar we associëren ons niet met wapens. Je bericht met het pistool heb ik onzichtbaar gemaakt. Ik hoop op je begrip, bij voorbaat dank.

Groet en een fijn weekend, Evelyn

Reageer