SNS

Vraag

SNS Mobiel Betalen Android 9

• 21 juli 2019
  • 1 Reactie
  • 4436 Keer bekeken

Wanneer wordt de app geupdate om Android 9 te supporten? Hij zegt nu dat mijn device (S10+) niet gesupport is. Als ik de reviews sorteer op meest recente versie krijg ik ook nog reviews uit 8/2018...

1 reactie

Reputatie 1
Goedemiddag @teun_4 en welkom op de community. Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Er zijn een aantal mogelijke oorzaken:
  1. De telefoon is nog zo nieuw dat de certificering nog niet helemaal goed is doorgekomen bij Google of de telefoonfabrikant. Laat de klant in dat geval nog even een weekje geduld hebben en het later opnieuw controleren.
  2. Je hebt de telefoon geroot. Dit komt doordat we in de Google Play Store hebben ingesteld dat de app niet geïnstalleerd kan worden op telefoons die niet door Google gecertificeerd zijn. In de meeste gevallen komt dit doordat de klant zelf andere Android software op de telefoon geïnstalleerd heeft of de telefoon geroot heeft. Een mogelijke oplossing is om het toestel en onze app indien mogelijk te updaten. Helpt dit niet, of is er geen update beschikbaar? Probeer het over 2 weken en het opnieuw. Het probleem lijkt zich vanzelf te verhelpen in sommige gevallen. Is het na een maand nog niet opgelost? Laat het ons weten, dan zoeken we verder.
Is bovenstaande niet van toepassing? Stuur dan een mail met een schermprint en je gegevens naar webcare@sns.nl o.v.v. 'SNS Mobiel betalen android 9'.

Reageer