SNS

SNS Mobiel Betalen app instabiel

  • 15 augustus 2018
  • 2 Reacties
  • 241 Keer bekeken

Mijn vraag is of er een permanente oplossing is voor het probleem dat de App op ten duur niet meer werkt.
Naar aanleiding van dit probleem verwijder ik nu in relatief korte tijd voor de 2e keer mijn app(en aanmelding via instellingen op Mijn SNS) om deze weer te kunnen gebruiken.
Hierdoor kan ik de app niet vertrouwen en moet ik altijd een pinpas bij de hand hebben.
Super jammer!

2 reacties

Hoi Romiejo,

Welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat een instabiele app niet handig is en het geeft je niet het inzicht dat je in je bankzaken wil hebben. Het is goed dat je de app hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het probleem precies is. Krijg je een bepaalde melding?
Reputatie 4
Badge +1
Welke telefoon en OS gebruik je?
Ik heb hier nergens last van op een iPhone X met iOS 11.4.1.

Reageer