SNS

Beantwoord

SNS Mobiel niet meer compatible?

• 19 oktober 2015
  • 42 Reacties
  • 14860 Keer bekeken

Toon eerste bericht

42 reacties

Hoi TheVMaster,

Ik heb je bevindingen uitgezet. Momenteel onderzoeken we de impact van de livegang van Windows 10 Mobile.
Eh.....Windows 10 Mobile (a.k.a. Windows Phone 10) is live gegaan, aangezien de Lumia 950 en 950 XL (en ook de 550 geloof ik) per gisteren te koop zijn.
De eerste eigenaren hebben zich bij mij al gemeld met de mededeling dat de SNS Bank App het niet doet.......volgens mij hebben de Windows App developers aanstaande maandag wat te doen.....:P

Heb trouwens aangeraden om zelf ook de klantenservice te bellen om daar het probleem kenbaar te maken...nu maar hopen dat ze het doen.... 😞 jammer dat die app het niet gewoon doet als Windows 10 Mobile er is. Er is namelijk helemaal geen probleem met de App, aangezien ik hem (geupgrade van 8.1 naar windows 10 mobile) gewoon heb draaien......

Hoi TheVMaster,

We zijn op kleine schaal een test aan het uitvoeren op WP10. Naar verwachting wordt over 1,5 week, als die resultaten goed zijn, een nieuwe update uitgerold aan alle Windows Phone gebruikers.
Reputatie 2
Eh.....Windows 10 Mobile (a.k.a. Windows Phone 10) is live gegaan, aangezien de Lumia 950 en 950 XL (en ook de 550 geloof ik) per gisteren te koop zijn.
De eerste eigenaren hebben zich bij mij al gemeld met de mededeling dat de SNS Bank App het niet doet.......volgens mij hebben de Windows App developers aanstaande maandag wat te doen.....:P

Heb trouwens aangeraden om zelf ook de klantenservice te bellen om daar het probleem kenbaar te maken...nu maar hopen dat ze het doen.... 😞 jammer dat die app het niet gewoon doet als Windows 10 Mobile er is. Er is namelijk helemaal geen probleem met de App, aangezien ik hem (geupgrade van 8.1 naar windows 10 mobile) gewoon heb draaien......

Hoi TheVMaster,

We zijn op kleine schaal zijn een test aan het uitvoeren op WP10. Naar verwachting wordt over 1,5 week, als die resultaten goed zijn, een nieuwe update uitgerold aan alle Windows Phone gebruikers.

Goed om te horen! Valt me trouwens op dat dit topic in het verkeerde gedeelte van het forum staat (Mijn SNS i.p.v. Mobielbankieren), kan hij verplaatst worden?
Badge +1
Bij dezen 🙂.
Vandaag wil ik de sns mobiel bankieren app downloaden op mijn lumia 950. Helaas blijkt de app niet geschikt voor Windows 10 mobile. Wanneer gaan jullie deze windows versie ondersteunen en maken jullie er dan gelijk een universal app van zodat hij werkt in continuum?
Hoi Giem,

Welkom op de community, fijn om je hier te mogen begroeten. Je vraag is hier eerder behandeld, daarom heb ik je vraag verplaatst naar dit topic. Hier lees je alles over onze mobiele app op Windows Phone 10.
Kort samengevat komt het erop neer dat we de app testen en hopen dat we deze binnen 1,5 week kunnen introduceren. Hier houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Nu je de weg naar onze community hebt gevonden, hoop ik je natuurlijk vaker te zien hier. Om je een beetje wegwijs te maken is het handig om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen.
Reputatie 2

Hoi TheVMaster,

We zijn op kleine schaal een test aan het uitvoeren op WP10. Naar verwachting wordt over 1,5 week, als die resultaten goed zijn, een nieuwe update uitgerold aan alle Windows Phone gebruikers.

We zijn nu een week verder....hoe verloopt het testen? Kunnen we later deze week de Windows 10 Mobile app verwachten?
We zijn nu een week verder....hoe verloopt het testen? Kunnen we later deze week de Windows 10 Mobile app verwachten?

Hoi TheVMaster,

We zijn nog niet uitgetest. Via dit topic houden we je op de hoogte als er nieuws is.
Reputatie 2

Hoi TheVMaster,

We zijn nog niet uitgetest. Via dit topic houden we je op de hoogte als er nieuws is.

Eh....er is toch zowat anderhalve week verstreken.....of is dit weer een deadline die niet gehaald gaat worden? 😞 Als het maar niet zo'n drama wordt als de credit card transacties.... hehe. Werkt de Windows App developer maar 1 dag per week ofzo....? :(

Zie trouwens wel steeds meer vragen (persoonlijk als via de Windows 10 Mobile topics op fora als Tweakers) over de SNS App verschijnen...nouja...het niet compatible zijn dan.
Hoi TheVMaster,

Goed nieuws; vanmiddag is de app live gezet voor SNS klanten. Het kan tot 16 uur duren voor de update zichtbaar is. Laat je ons weten wat je ervan vindt?
Reputatie 2
Hoi TheVMaster,

Goed nieuws; vanmiddag is de app live gezet voor SNS klanten. Het kan tot 16 uur duren voor de update zichtbaar is. Laat je ons weten wat je ervan vindt?

eh...ik zie niets anders? Hij installeert inderdaad nu wel 'gewoon' in windows 10 mobile....
eh...ik zie niets anders? Hij installeert inderdaad nu wel 'gewoon' in windows 10 mobile....

Hoi TheVMaster,

Dat klopt hoor. Er zijn geen nieuwe features toegevoegd aan de app. Het 'nieuwe' is dat hij nu in Windows 10 Mobile te installeren is.
Reputatie 2

Hoi TheVMaster,

Dat klopt hoor. Er zijn geen nieuwe features toegevoegd aan de app. Het 'nieuwe' is dat hij nu in Windows 10 Mobile te installeren is.

Jammer...is er al meer duidelijkheid over de updates voor 2016? Gaan we in het nieuwe jaar misschien toch een Universele Windows 10 App krijgen? 🙂
Ik kan alvast verklappen dat er begin 2016 een nieuwe release komt voor de Windows Phone. Hierin worden een aantal bugs opgelost, vind je nieuwe iconen en tekstopmaak in het transactie overzicht en wordt het passenoverzicht gelijk getrokken met iOS en Android. Verder voegen we een aantal serviceprocessen toe, zoals contactloos betalen, het tijdelijk verhogen van je pinlimiet, en het blokkeren en deblokkeren van je SNS Wereldpas.
Reputatie 2
Ik kan alvast verklappen dat er begin 2016 een nieuwe release komt voor de Windows Phone. Hierin worden een aantal bugs opgelost, vind je nieuwe iconen en tekstopmaak in het transactie overzicht en wordt het passenoverzicht gelijk getrokken met iOS en Android. Verder voegen we een aantal serviceprocessen toe, zoals contactloos betalen, het tijdelijk verhogen van je pinlimiet, en het blokkeren en deblokkeren van je SNS Wereldpas.

Dat klinkt goed....nog wel een Windows Phone 8 (en hoger) versie....en geen windows 10 mobile only...of wel?
Dat klinkt goed....nog wel een Windows Phone 8 (en hoger) versie....en geen windows 10 mobile only...of wel?

Nog wel een Windows Phone 8 versie, The VMaster. 😉
Reputatie 2

Nog wel een Windows Phone 8 versie, The VMaster. ;)

Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht van jullie... 🆒

Reageer