SNS

Beantwoord

Spaardoelen - rekeningen naam geven

• 7 augustus 2013
  • 3 Reacties
  • 1309 Keer bekeken

Beste,

Via de zoekfunctie kon ik hier niets over vinden, dus stel ik de vraag toch even.

Een erg aantrekkelijke functionaliteit die andere banken bieden is het benoemen, of hoe zeg je dat, van je eigen rekeningen. Ik heb inmiddels verschillende internet spaarrekeningen voor verschillende spaardoelen. Bij overbeoek is het soms lastig te bepalen van en naar welke rekening ik geld wil hebben. Bestaat deze functie misschien al, is dit iets wat op korte termijn gerealiseerd wordt of past dit niet in de visie van SNS?

Bedankt! :)

Edit: Doh... gevonden! Zoeken op rekeningnaam als 1 woord leverde echt hele andere zoekresultaten op en blijkt het gewoon te kunnen. Dus uh... topic sluit? :S

Directe link: https://www.snsbank.nl/mijnsns/instellingen/secure/service/mijnProducten.html
icon

Beste antwoord door BigBen 7 augustus 2013, 21:33

Hoi Vighter, Bedoel je Instellingen (in linker menu), dan "mijn producten" en dan "eigen naam geven".
Groet,
Ben 🆒

Ook dan edit; terwijl ik het even opzocht, had je het dus al gevonden!
Ben
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Vighter, Bedoel je Instellingen (in linker menu), dan "mijn producten" en dan "eigen naam geven".
Groet,
Ben 🆒

Ben
Ja, blijkbaar... Bedankt voor je reactie!

Markeer ik jouw antwoord even als HET antwoord.. Het was even zoeken, maar eigenlijk toch weer niet zo moeilijk..
Reputatie 3
Badge +1
Groet,
Ben 🆒

Ben

Thanks voor de uitleg Ben 🙂

Reageer