SNS

Beantwoord

Te kleine digipas.

• 20 februari 2015
  • 19 Reacties
  • 1304 Keer bekeken

Goedenavond,

Ik kon helaas mijn suggestie niet plaatsen bij het 'Denk mee' topic.
Als sugestie heb ik de grote van de digipas. Is het mogelijk om de volgende generatie digipassen iets groter te maken. Deze die ik nu heb is te klein naar mijn mening.
Ik heb zelf grote vingers en soms druk ik dubbel knopjes in...:rolleyes:
Mijn huidige digipas neem ik ook mee naar werk als ik daar moet internetbankieren als dat nodig is, dus een grote digipas zit er voor mij niet in. :(

Hopelijk kunnen jullie wat met mijn sugestie. ;)
icon

Beste antwoord door BigBen 20 februari 2015, 23:49

Goedenavond,

Als sugestie heb ik de grote van de digipas. Is het mogelijk om de volgende generatie digipassen iets groter te maken. Deze die ik nu heb is te klein naar mijn mening.
Mijn huidige digipas neem ik ook mee naar werk als ik daar moet internetbankieren als dat nodig is, dus een grote digipas zit er voor mij niet in. :(

Hallo DCS88.
Hier kun je lezen wat er al eerder over is geschreven hier in de community. Jouw vraag houdt meerdere mensen bezig.
Bij veel pagina´s kun je bovenaan een zoekveld vinden. Toets iets in om te zoeken (in dit geval heb ik "digipas klein" ingevuld) en er komt een lijstje met links naar pagina´s waar die woorden voor komen.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

19 reacties

Goedenavond,

Hallo DCS88.
Hier kun je lezen wat er al eerder over is geschreven hier in de community. Jouw vraag houdt meerdere mensen bezig.
Bij veel pagina´s kun je bovenaan een zoekveld vinden. Toets iets in om te zoeken (in dit geval heb ik "digipas klein" ingevuld) en er komt een lijstje met links naar pagina´s waar die woorden voor komen.
Groet,
Ben 🆒
Ook ouderen hebben problemen met de te kleine toetsen en afleesscherm.
Hallo allemaal ik kreeg bij wisseling digipas een pas toegestuurd die niet juist werkte (in nederlands taalgebruik  een maandag morgen product ) dit werd vertaald door de medewerkers dat ik niet overweg kon met de kleine knopjes met als resultaat een uit de kluiten gewassen tafel digi pas.
Dus pas op wat je mailt .
Fomaat ter grootte van een betaalpas zou goed handelbaar moeten zijn.
Badge +1
dit werd vertaald door de medewerkers dat ik niet overweg kon met de kleine knopjes met als resultaat een uit de kluiten gewassen tafel digi pas.
Dus pas op wat je mailt .
Fomaat ter grootte van een betaalpas zou goed handelbaar moeten zijn.

Hallo Damjw002,

De andere digipas is inderdaad een stuk groter. Ik geef je suggestie voor een 'tussenmaat digipas' door. Als je het op dit moment toch weer fijner vindt om terug te gaan naar de kleinere variant, is dat natuurlijk mogelijk. Fijne dag.
Goedenavond,

Ik ben het daar mee eens. Een grotere digipas zoals ik die ken van de ABN/AMRO of Rabo zou wenselijk zijn.
Hoi allen,

Door het verbeteren van de app is de digipas minder nodig. Zo hebben we onlangs de QR-codes voor online betalingen geïntroduceerd. Daarnaast kijken we momenteel of we de maximale limieten tot € 1.000 gaan verhogen. Dan is de digipas nog minder nodig. Wat betreft de vervanging van de digipas; we onderzoeken momenteel verschillende opties, maar er zijn nog geen concrete plannen.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi allen,

Door het verbeteren van de app is de digipas minder nodig. Zo hebben we onlangs de QR-codes voor online betalingen geïntroduceerd. Daarnaast kijken we momenteel of we de maximale limieten tot € 1.000 gaan verhogen. Dan is de digipas nog minder nodig. Wat betreft de vervanging van de digipas; we onderzoeken momenteel verschillende opties, maar er zijn nog geen concrete plannen.

Ik zou het een welkome stap vinden in de goede richting als de limiet van de app wordt verhoogd (uiteraard alleen voor de mensen die dat expliciet willen). 🆒
Misschien is het Irene niet bekend maar er is ook een (grote) groep klanten die niet via de SNS app bankieren maar gewoon via met een PC en de SNS website.
Ik weet dat klanten ook gebruikmaken van de digipas. We sluiten deze groep niet uit, Joop. Daarom onderzoeken we de mogelijkheden voor een vervanging van de digipas. Hier zijn nog geen concrete plannen voor, daarom kan ik hier weinig over delen.
Misschien is het Irene niet bekend maar er is ook een (grote) groep klanten die niet via de SNS app bankieren maar gewoon via met een PC en de SNS website.
Dit nog afgezien van de vraag hoe het zit met de grootte van de smartphone / tablet....;-). Persoonlijk vind ik die onhandig groot voor onderweg en onhandig klein voor een app.
ik heb niet zo'n probleem met de omvang van de digipas maar ik mis een knop
ik mis een correctieknop voor als je iets verkeerd hebt ingetypt
nu moet ik dan wachten tot de digipas uitvalt en moet ik opnieuw beginnen
zou het niet handig zijn een correctieknop aan te brengen
ik snap dat dit geen eenvoudige vraag is daar je dan alle passen weer moet wijzigen en dat kost veel geld
maar wellicht als er ooit een nieuwe digipas word uitgebracht er dan ook een correctieknop bij kan komen
Hoi Schuttertje,

Welkom terug op de community. Ik zie dat het een tijd geleden is.

Ik weet niet precies waarom er geen correctieknop is. Maar zoals je het uitlegt, vind ik het een goed voorstel. Ik leg je opmerking voor aan de ontwikkelaars.
Ik druk dan altijd (zelden) op het driehoekje, dan gaat ie uit en dan nogmaals drukken voor opnieuw aan. En dan natuurlijk wel goed intoetsen.
Groet,
Ben 🆒
ik heb dat even geprobeerd bigben maar ik denk dat jij dan een andere digipas hebt want als ik de mijne aanzet en dan weer op driehoekje druk gaat ie niet uit (ook niet als ik de knop langer ingedrukt houd
ik moet echt wachten tot ie zelf (na 30 sec) uitvalt en dan opnieuw beginnen
Badge +1

Goedemorgen Schuttertje,

Dennis en ik hebben het ook even getest; bij ons valt de digipas ook uit op het moment dat we op het driehoekje drukken. Als je het als hinderlijk blijft ervaren, dan kun je via onze website een nieuwe digipas aanvragen.
Digipas...Pfff wel weer even wennen.

In 1993 of 1994 ging ik voor het eerst online bankieren (bij een andere bank) en kreeg toen een apparaatje dat hetzelfde werkt als de Digipas.
in 1997 ging ik online bankieren bij weer een andere bank en daar heb ik geen apparaatje nodig om in te loggen of wat dan ook.
Voor een betaling ontvang je simpelweg een SMS (kan tegenwoordig ook naar de vaste telefoon) met een opdrachtnummer en een bevestigingscode (Tancode).
Met het openen van de SNS betaalrekening ontving ik tot mijn verbazing weer een apparaatje voor het internetbankieren.....alsof de tijd ruim 20 jaar heeft stilgestaan.
Erg omslachtig... bovendien uiterst onhandig met die kleine toetsjes en weer een extra apparaatje om mee te nemen als je eens buitenshuis een aantal bankzaken moet regelen.
SNS dit kan echt veel en veel gebruiksvriendelijker.....

Gegroet Eric
Hoi Sluys777,

Welkom op de community en bij SNS. Ik begrijp uit je verhaal dat je de digipas ouderwets vindt en bovendien onhandig. We kiezen hiervoor omdat je de digipas kunt gebruiken zonder dat je je SNS Wereldpas bij je hoeft te hebben. Ik heb wel een alternatief in de vorm van een grote digipas. Wil je deze ontvangen? Stuur dan je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Grote digipas Sluys777'. Gebruik je trouwens de SNS Mobiel Bankieren app? Hiermee kun je buitenshuis tot € 500 overmaken zonder dat je de digipas hoeft te gebruiken.

Hopelijk denk je vaker met ons mee op de community. Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Reputatie 3
Badge +1

Goedemorgen Schuttertje,

Dennis en ik hebben het ook even getest; bij ons valt de digipas ook uit op het moment dat we op het driehoekje drukken. Als je het als hinderlijk blijft ervaren, dan kun je via onze website een nieuwe digipas aanvragen.

En bij de grote digipas werkt het driehoekje als backspace... 🙂

Reageer