SNS

Beantwoord

Tot hoeveel maanden terug kan ik mijn creditcardtransacties terugzien?

• 7 september 2018
  • 3 Reacties
  • 3656 Keer bekeken

Waarom kan ik credit card transacties maar een jaar terug kijken, terwijl dat voor gewone afschrijvingen 18 maanden is?
icon

Beste antwoord door Dennis 7 september 2018, 11:55

Goedemorgen Wendelmoed,

De transacties van je betaal- en spaarrekeningen kun je tot 24 maanden terugzien in Mijn SNS en de mobiele app. Als ik mijn eigen creditcardoverzicht opvraag in de app, dan zie ik hier transacties van 24 maanden geleden staan. Kan het zijn dat je alleen afgelopen jaar transacties hebt gedaan?
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Wendelmoed,

De transacties van je betaal- en spaarrekeningen kun je tot 24 maanden terugzien in Mijn SNS en de mobiele app. Als ik mijn eigen creditcardoverzicht opvraag in de app, dan zie ik hier transacties van 24 maanden geleden staan. Kan het zijn dat je alleen afgelopen jaar transacties hebt gedaan?
Hoi Dennis,
we doen voortdurend transacties en niet alleen afgelopen jaar. Ik kijk alleen in Mijn SNS, de app heb ik niet.
Hoi Wendelmoed,

Dat is vreemd. Kun je een schermprint maken en deze samen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats sturen naar webcare@sns.nl? Als je in het onderwerp 'Creditcardtransacties - Wendelmoed' zet, dan weet ik meteen waar het over gaat.

Reageer