SNS

Beantwoord

Uitgaven CreditCard

• 24 maart 2013
  • 2 Reacties
  • 1335 Keer bekeken

Beste,

Ik dacht in de eerste brief bij de Credit Card te hebben gelezen dat je uitgaven van je credit card zichtbaar worden online. Klopt dit ook? En zo ja, waar kan ik dit dan vinden?
icon

Beste antwoord door BigBen 24 maart 2013, 19:45

Beste,

Ik dacht in de eerste brief bij de Credit Card te hebben gelezen dat je uitgaven van je credit card zichtbaar worden online. Klopt dit ook? En zo ja, waar kan ik dit dan vinden?

Hoi gab4ever,
Welkom in de community.
Volgens mij kan het niet, tenminste als ik me goed herrinner dat verschillende leden van de community daar vragen over stelden. Voor zover ik me ook herrinner ligt het wel in de lijn der verwachting dat het er wel komt.
Je kunt zelf al wat meer info erover vinden, door rechts bovenin beeld, in het zoekvak bijv. Creditkaart uitgaven te toetsen en op zoeken te klikken. Je krijgt dan bijdrages te zien waar beide woorden in voorkomen en mogelijk je dus al een (deel van) het antwoordt kunnen geven.
Of begin hier alvast!
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Beste,

Hoi gab4ever,
Welkom in de community.
Volgens mij kan het niet, tenminste als ik me goed herrinner dat verschillende leden van de community daar vragen over stelden. Voor zover ik me ook herrinner ligt het wel in de lijn der verwachting dat het er wel komt.
Je kunt zelf al wat meer info erover vinden, door rechts bovenin beeld, in het zoekvak bijv. Creditkaart uitgaven te toetsen en op zoeken te klikken. Je krijgt dan bijdrages te zien waar beide woorden in voorkomen en mogelijk je dus al een (deel van) het antwoordt kunnen geven.
Of begin hier alvast!
Groet,
Ben 🆒
Hi Gab4ever,

Welkom op de Community!

We kunnen ons voorstellen dat het wenselijk is om altijd je creditcardgegevens in te zien. Zoals je in dit topic kunt lezen staat deze implementatie binnen Mijn SNS gepland. Vanwege de complexiteit van deze implementatie kunnen we helaas nog niet zeggen binnen welke termijn dit gerealiseerd wordt.

Ben, wat ben je goed bezig zeg! 😃 Dankjewel voor je hulp en goede antwoorden. De titel SNS Topper onder je naam is verdiend!