SNS

Update - Mijn SNS weer vernieuwd!

• 31 januari 2019
  • 53 Reacties
  • 12394 Keer bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

Op den duur zal de hele website zo werken, dus ook als je inlogt met je digicode krijg je straks de nieuwe website te zien.Je maakt me weer helemaal blij. Dank je wel.

In maart beloofd, twee maanden geleden bevestigd, maar nog steeds niet gelukt? Mijn blijdschap is danig bekoeld.
Is er enig zicht op de termijn?
Reputatie 4
Badge +3
Is er enig zicht op de termijn?

Goedenavond @Koos,

De eventuele aanpassingen waar @Sven naar refereert zullen op termijn en geleidelijk worden uitgevoerd. Bij mijn weten is er geen datum genoemd of bevestigd, maar corrigeer me gerust. Net zoals bij de ontwikkeling van de nieuwe Mijn SNS doen we gaandeweg kennis en ervaring op. Uiteraard informeren we jullie in dit topic als er een update aankomt die voor verbetering zorgt.
Reputatie 4
Badge +3
Dag allemaal,

Graag informeer ik jullie over de mogelijkheden in de nieuwe Mijn SNS. Tot nu toe kun je in de nieuwe Mijn SNS slechts eenmalige overboekingen doen, door de laatste update is dit veranderd. De 3 toevoegingen waar je vanaf nu gebruik van kunt maken zijn:
  1. Meervoudige overboekingen klaarzetten en verzenden
  2. Periodieke overboekingen aanmaken en verzenden
  3. Controleren en verzenden van overboekingen
Hieronder een toelichting van de 3 toevoegingen in de nieuwe Mijn SNS

1. Meervoudige overboekingen klaarzetten en verzenden In Overboeken maak je via de knop Nog een overboeking meer overboekingen aan:

Als je (bijvoorbeeld) 3 betalingen hebt klaargezet, vervolgens op Verzenden klikt, dan staan in de verzendlijst 3 opdrachten. Met Verzend 3 opdrachten worden de overboekingen uitgevoerd.

2. Periodieke overboekingen klaarzetten en verzenden. Vanaf nu is het mogelijk om periodieke overboekingen aan te maken in Overboeken:

Als de periode overboeking is aangemaakt, klik je op: Nu verzenden, vervolgens kun je de periodieke overboeking controleren en kies je daarna voor Verzenden.

3. Het ondertekenen (Controleren) is aan de verzendpagina toegevoegd. Voor het verzenden krijg je nu de bevestiging van de opgegeven overboekingen (bij eenmalige-, meervoudige- en periodieke overboekingen).

Tot zover de informatie, we hopen dat iedereen met plezier gebruikt maakt van de verbeteringen in de nieuwe Mijn SNS. Heb je vragen? Laat dan gerust een reactie achter.

Reageer