SNS

Update Mobiel Bankieren App 9 december 2015

• 9 december 2015
  • 29 Reacties
  • 1600 Keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Vraag: is er een alternatieve plek waar ik de App kan downloaden?

Om meer dan voldoende privacy redenen, wil ik geen gebruik meer maken van de google playstore, dus ben benieuwd of er ook een alternative plek is om de App te downloaden.
Hoi Martin,

Wat Ben zegt is correct; inloggegevens staan slechts op één naam, terwijl een rekening op twee namen kan staan. Dat is de reden dat je de creditcardtransacties niet ziet als je inlogt. Het is geen kwestie van een vinkje aan- of uitzetten. Als je de creditcardtransacties in Mijn SNS of de mobiele app wilt zien, dan kun je zelf inloggegevens voor mijn SNS aanvragen. De transacties van jouw creditcard tonen we niet in de Mijn SNS omgeving van je vrouw. Laat je het weten als je er niet uitkomt?

@Nelly Horsten: Fijn dat je de oplossing zelf hebt gevonden 🙂.

Dennis,
Kan de credit card dan niet net als onze rekeningen een en/of kaart worden? Ik vind het een beetje onzinnig om alleen voor het inzicht in die gegevens een eigen inlog te moeten aanvragen. Als ik dan toch een inlog moet aanvragen hoe kan ik dan zorgen dat ik alleen met een digicode in hoeft te loggen en geen extra digipas hoef aan te vragen? Eventuele betalingen die met de pas moeten worden getekend doen we met de pas die dan schijnbaar van mijn vrouw is.
Badge +1
Hoi Kritiek,

Die mogelijkheid is mij niet bekend, maar ik vraag het voor de zekerheid voor je na. De enige (dure) oplossing die ik nu kan bedenken, is wisselen van merk. Dan kun je gebruikmaken van een andere downloadstore.

Hoi Martin,

Er is altijd maar één kaarthouder. Het aanvragen van een partnercard is dus niet mogelijk. Wel kan de andere rekeninghouder een tweede creditcard op de rekening aanvragen. De kosten voor de tweede creditcard zijn ook € 15,75 per jaar. Dat lijkt me niet de voordeligste oplossing. Ik kan me voorstellen dat het op het eerste gezicht ‘onzinnig’ lijkt, er zitten echter ook voordelen aan twee digipassen. Stel dat je je digipas verliest of hij is stuk en je moet die dag perse een grote betaling verrichten?
Deze laatste optie is trouwens gratis 😉. Ik hoop dat het een oplossing biedt.
Badge +1
Vraag: is er een alternatieve plek waar ik de App kan downloaden? .
Goedemiddag Kritiek,

We bieden geen alternatieve manier aan om de app te downloaden; via de Google Play Store is de meest veilige manier.
Andere app stores zijn ongecontroleerd en kunnen ervoor zorgen dat er malware wordt mee-geïnstalleerd. Het opsturen van APK’s doen we ook niet. De app is dan niet normaal te updaten (dat verloopt ook via de Google Play Store).

Fijne feestdagen gewenst 🙂.

Reageer