SNS

Update Mobiel Bankieren App juli 2015

  • 1 juli 2015
  • 38 Reacties
  • 2151 Keer bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Mooie nieuwe mogelijkheden. Alleen jammer dat het updaten vastloopt, zowel I-Phone als I-pad. Ik ben blij dat ik niet op vakantie ben. Doe svp updates buiten de vakantieperiode. Een verplichte update in Verweggistan is niet ideaal, laat staan normaal.
Ik ben blij dat ik niet op vakantie ben. Doe svp updates buiten de vakantieperiode. Een verplichte update in Verweggistan is niet ideaal, laat staan normaal.

Volgens mij is er altijd wel iemand op vakantie en zou je dus nooit een update kunnen doen laten uitgaan. Een mogelijke oplossing zou kunnen zijn om iemand één tot drie weken de tijd te geven om te updaten. Maar ja, als de update een verbeterde beveiliging bevat, is snel updaten weer wel gewenst (en misschien nog wel wenselijker als je juist in Verwgistan zit). Kortom, elk nadeel hep z'n voordeel. :)
Badge
Ik heb een Pebble smartwatch. Wordt die ook ondersteund? Zo ja hoe?
Mooie nieuwe mogelijkheden. Alleen jammer dat het updaten vastloopt, zowel I-Phone als I-pad. Ik ben blij dat ik niet op vakantie ben. Doe svp updates buiten de vakantieperiode. Een verplichte update in Verweggistan is niet ideaal, laat staan normaal.

Hoi Agbloemhof,

Allereerst welkom op SNS Community.

Het is inderdaad lastig als je de mobiele update niet vanaf je vakantieadres kunt uitvoeren. Hoe is het weer in Verweggistan? 😉 Gisteren was er een storing in de AppStore van Apple, waardoor een groot aantal Nederlandse apps niet te vinden was. Later kregen klanten een foutmelding bij het updaten, omdat de update niet binnengehaald kon worden. Vanochtend ontvingen we een melding dat de storing verholpen is, wil je proberen of je de app nu wel kunt updaten?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
Ik heb een Pebble smartwatch. Wordt die ook ondersteund? Zo ja hoe?

Hi ReinoutS,

Van een Pebble Smartwatch had ik nog nooit gehoord. Ik heb het opgezocht, ziet er best leuk uit. Ik vraag voor je na of er plannen zijn om deze te ondersteunen met een app.
Badge
Ik heb een Pebble smartwatch. Wordt die ook ondersteund? Zo ja hoe?
Van een Pebble Smartwatch had ik nog nooit gehoord. Ik heb het opgezocht, ziet er best leuk uit. Ik vraag voor je na of er plannen zijn om deze te ondersteunen met een app.


Echt niet? De Pebble en Pebble Time zijn zo ongeveer de succesvolste Kickstarter-projecten ooit!
Echt niet? De Pebble en Pebble Time zijn zo ongeveer de succesvolste Kickstarter-projecten ooit!

Nee, echt niet. Ze zien eruit als leuke hebbedingetjes, daar niet van. Ik hoor net dat het ondersteunen van de Pebble Smartwatch nog niet op onze planning staat. Mocht daar verandering in komen, dan hoor jij het als eerste 🙂.
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag liep ik tegen een functionele fout aan in de app. Geen drama of zo, maar toch lastig in mijn geval :p
Omdat ik even geen beschikking had over een PC of laptop, wilde ik een bestaande saldo attentie aanpassen via de app. Maar:
1. Ik kan geen negatieve bedragen invullen bij ondergrens. Ik ontvang graag een attentie als ik meer dan bijvoorbeeld 100 euro rood sta op mijn betaalrekening of mijn ERH (Extra Ruimte Hypotheek);
2. De app laat alleen afgeronde bedragen zien (in gehele euro's). Zelfs als je via Mijn SNS wel bedragen in eurocenten nauwkeurig hebt ingevoerd; 
3.Tot slot kun je ook geen bedragen invullen in eurocenten (bijvoorbeeld als je een ondergrens van 1,23 euro wilt aanpassen naar 3,21 euro).

Overigens zit in Mijn SNS ook nog een slordigheidsfoutje. Probeer maar eens een saldo attentie in te stellen met als ondergrens -0,55 euro :o 
Doordat je in aparte velden de gehele euro's en de eurocenten moet invullen, wordt de invoer '-0' automatisch gecorrigeerd naar '0' in het veld voor de hele euro's, maar kun je ook geen '-' teken gebruiken in het eurocenten veld. Bedragen lager dan -1,00 euro gaan uiteraard wel goed.

Groeten,
Stefan
Vandaag liep ik tegen een functionele fout aan in de app. Geen drama of zo, maar toch lastig in mijn geval :p
Omdat ik even geen beschikking had over een PC of laptop, wilde ik een bestaande saldo attentie aanpassen via de app. Maar:
1. Ik kan geen negatieve bedragen invullen bij ondergrens. Ik ontvang graag een attentie als ik meer dan bijvoorbeeld 100 euro rood sta op mijn betaalrekening of mijn ERH (Extra Ruimte Hypotheek);
2. De app laat alleen afgeronde bedragen zien (in gehele euro's). Zelfs als je via Mijn SNS wel bedragen in eurocenten nauwkeurig hebt ingevoerd; 
3.Tot slot kun je ook geen bedragen invullen in eurocenten (bijvoorbeeld als je een ondergrens van 1,23 euro wilt aanpassen naar 3,21 euro).

Overigens zit in Mijn SNS ook nog een slordigheidsfoutje. Probeer maar eens een saldo attentie in te stellen met als ondergrens -0,55 euro :o
Doordat je in aparte velden de gehele euro's en de eurocenten moet invullen, wordt de invoer '-0' automatisch gecorrigeerd naar '0' in het veld voor de hele euro's, maar kun je ook geen '-' teken gebruiken in het eurocenten veld. Bedragen lager dan -1,00 euro gaan uiteraard wel goed.

Groeten,
Stefan


Hoi Stefan,

Thanks voor het uitgebreide meedenken. Drama of niet, we waarderen je ideeën. Ik heb ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling.
Ik heb een reactie van de afdeling.
Er is geen goede reden waarom attenties ontvangen bij negatieve bedragen niet mogelijk is. Dit is dus een verbetersuggestie die we aan de backlog toevoegen. Bedankt 🙂.

Er is wel een duidelijke reden waarom het invoeren van centen niet mogelijk is, namelijk: gebruiksgemak en het komt weinig voor.
Ook is het net iets complexer dan de Euro-invoer.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een reactie van de afdeling.
Er is geen goede reden waarom attenties ontvangen bij negatieve bedragen niet mogelijk is. Dit is dus een verbetersuggestie die we aan de backlog toevoegen. Bedankt 🙂.

Er is wel een duidelijke reden waarom het invoeren van centen niet mogelijk is, namelijk: gebruiksgemak en het komt weinig voor.
Ook is ook net iets complexer dan de Euro-invoer.


Helder! En graag gedaan natuurlijk 🆒

Ik kan er overigens prima mee leven dat ik voor de nauwkeurigheid in eurocenten bij het instellen van attenties alleen op Mijn SNS terecht kan (niet op de app).
Een begrijpelijke keuze van SNS (alleen jammer dat ik dit nog niet wist).
 Een begrijpelijke keuze van SNS (alleen jammer dat ik dit nog niet wist).

Stefan: zie je handtekening :D
Reputatie 3
Badge +1
 Een begrijpelijke keuze van SNS (alleen jammer dat ik dit nog niet wist).

Stefan: zie je handtekening :D


I know!
Ik heb deze handtekening niet voor niets gekozen... :rolleyes:;)

Reageer