SNS

Update Mobiel Bankieren App medio augustus

• 29 juni 2016
  • 56 Reacties
  • 2182 Keer bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Hoi Marc N,

Natuurlijk zijn we je vraag niet vergeten. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug.
Hoi Marc N,

De Windows Phone app breiden we niet meer uit met nieuwe functionaliteiten. Alle huidige functies blijven we natuurlijk onderhouden en ondersteunen in Windows Phone. Net als verbeteringen in de stabiliteit van de app en het oplossen van technische fouten.

Op onze website vind je een overzicht van alle functionaliteiten op de SNS Mobiel Bankieren app voor Apple, Android en Windows Phone.
Daar zal je toch een aantal mensen "pijnlijk" mee raken Olaf. Jullie gaan voor "mainstream" denk ik dus. Enig idee wat het percentage klanten is die de app op Windows Mobile heeft draaien omdat dit waarschijnlijk nog geen 10% zal zijn toch?
Hallo, het is alweer 2 dagen geleden..wordt het niet eens tijd voor een reactie?
Hoi Sjaakie,

Je vraag was tussen wal en schip beland, sorry daarvoor. Goed dat je ons een herinnering stuurt. Minder dan 1% van onze klanten bankiert via Windows Phone, het gaat dus om een relatief kleine groep.
Tsja Irene, dan kan ik het ook wel begrijpen dat je stopt met het updaten m.b.t. die telefoon. Sorry voor de 1%. Zelfs minder nog.

Reageer