SNS

Update Mobiel Bankieren app medio december

• 18 november 2016
  • 84 Reacties
  • 7626 Keer bekeken

Toon eerste bericht

84 reacties

Dag Wouter,
Is het mogelijk om feedback van de ontwikkelaars te krijgen wat er met mijn vorige post gebeurt is? Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.

Goedemorgen Wouter, het schijnt dat er echt een heel klein percentage is van gebruikers Windows Mobile die de app gebruiken. De SNS wil hier niet zeeën van tijd aan besteden en daarom is de ontwikkeling op dat platform gestopt. Ik geloof dat het percentage onder de 4% ligt. Begrijp je dan dat de ontwikkeling stopt? Ik eigenlijk wel als ik eerlijk moet zijn (maar wie ben ik?)
@Gersom Bedankt voor het mooie compliment. Dit geef ik door aan de ontwikkelaars. Daarnaast kreeg ik zojuist een reactie op je vorige bericht. Het ontwikkelen van Windows Phone heeft voorlopig geen prioriteit. Komend jaar wordt er geen nieuwe functionaliteit ontwikkeld voor deze telefoons. Daarnaast heb ik een lichtpuntje: de huidige app blijft wel beschikbaar.

@Sjaakie Over het begrip 'medio' hoeven we niet te discussiëren. Ik ben het helemaal met je eens. Daarom kan ik het volgende bekend maken: morgen gaat de update live.
Reputatie 3
Badge +1
...Daarom kan ik het volgende bekend maken: morgen gaat de update live. Kijk, dat is pas goed (en duidelijk) nieuws! 🆒
😃 tof
Badge
Goed nieuws :)
Al is de definitie van medio: 'ongeveer in het midden van', en dus niet excact het midden. Dus dat kan naar mijn idee ongeveer 10 tot 20 december zijn. Anders zou je net zo goed kunnen zeggen: op zijn laatst 15 december.

Ik vind het trouwens wel helemaal prima dat de update al voor de 15e binnenkomt, dus mij hoor je niet klagen 🙂
dat is mooi nieuws 😃
Hoi allemaal,

Er zit een kink in de kabel. De achterkant van de app werkt niet naar behoren. We zijn er momenteel mee bezig om dit op te lossen. Naar verwachting gaat deze week nog de nieuwe update live, we houden jullie op de hoogte als deze live staat.
Toch nog geen update vandaag?
Op dit moment werkt de app niet naar behoren. We hopen deze week de nieuwe update te lanceren.
Heh, jammer. Geen update dus vandaag. Ik wacht al de hele maand in spanning, eindelijk touch ID support 🙂
De nieuwe update wordt momenteel live gezet 😃
De nieuwe update wordt momenteel live gezet :D
Yes! Je brengt goed nieuws deze ochtend 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb hem binnen, de nieuwe update. 🆒
Helaas heb ik mijn digipas niet bij me en moet ik wachten tot vanavond om mijn vingerafdruk te autoriseren.:8

**update: ook de ASN en ZwitserLeven app zijn vernieuwd. Laatstgenoemde werkt alleen met de digicode en daarop heb ik met succes mijn vingerafdruk geregistreerd als inlog methode. En het werkt goed!
heb hem ook binnen.. inloggen met vingerafdruk werkt prima ,ben er blij mee gemak dient de mens:D
Bij mij werkt inloggen met vingerafdruk ook goed.

Mooie uitbreiding zou zijn dat ook transacties met de afdruk becestigd kunnen worden.
Fijn om te lezen dat het inloggen met de vingerafdruk in de smaak valt 🙂
Nou, aan de ene kant fijn dat de vinger nu gebruikt kan worden om in te loggen, maar ik mis nog steeds het "langverwachte" hypotheekoverzicht die eigenlijk voor oktober in de planning stond.

Kan daar misschien nog iets over gezegd worden omdat ik nog steeds niet ultra vrolijk wordt?

Hoe kan dit toch?
De app is hier inmiddels in gebruik genomen. Wat ik nog wel mis is het betalen door middel van de vingerafdruk (iDeal en interne overboekingen). Ook heeft de app soms flinke vertraging om te vragen naar de vingerafdruk.
@Sjaakie93 Het gedeelte over het hypotheekoverzicht in de app vraag ik voor je na. Het is me niet bekend wat de status hiervan is.

@remonmegelink Het betalen met je vingerafdruk staat op de planning voor de eerste helft van 2017. We zijn er dus mee bezig 🙂
@Sjaakie93 Het gedeelte over het hypotheekoverzicht in de app vraag ik voor je na. Het is me niet bekend wat de status hiervan is.

Goedeavond, alvast bedankt voor het navragen. Fijne avond.
Badge
Inloggen met vingerafdruk is heel fijn, maar wordt het ook mogelijk om inloggen met 5-cijferige toegangscode uit te zetten? Want ik vind dat nog steeds riskant, slechts 5 cijfers en meer niet. Ook met vingerafdruk staat dit nog aan en ik kan er nog steeds mee in de app komen.
Goedenavond Aekiameh,

Bij een expert vraag ik voor je na of er plannen zijn om andere manieren van inloggen in te voeren. Zodra ik meer weet, stuur ik je een reactie in dit topic.
Goede avond,

Goed update , ik heb samsung galaxy s5 plus met vinger afdruk maar kreeg ik geen optie voor toch id !!
Is de update voor bepaalde modellen of heb ik its verkeerd?
Goede avond,

Goed update , ik heb samsung galaxy s5 plus met vinger afdruk maar kreeg ik geen optie voor toch id !!

heb je die optie wel aangezet bij instellingen
Goede avond,

heb je die optie wel aangezet bij instellingen

Nee want geen optie voor toch id zo als vorige versie ! Ik heb ook opnieuw geïnstalleerd lukt ook niet
Mijn telefoon instellingen zijn goed bijvoorbeeld PayPal app met toch id en samsung account werken prima met vinger afdruk optie.

Reageer