SNS

Update Mobiel Bankieren App november 2015

• 17 november 2015
  • 11 Reacties
  • 598 Keer bekeken

• Oud Moderator
  • 903 reacties
Op 17 november is de nieuwe update van de Mobiel Bankieren App live gegaan voor iOS en Android. In de app reken je nu makkelijk en snel je online bestelling af met iDEAL. Dit was een lang gekoesterde wens van onze klanten. Vanaf nu kun je hier gebruik van maken.

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De icoontjes bij de rekeningen zijn een stuk duidelijker (en mooier) geworden!
Reputatie 2
Badge +1
Kun je hiermee ook meteen een digitale incassomachtiging (SEPA e-mandate) afgeven? Volgens de website van Betaalvereniging Nederland is de onderliggende infrastructuur hiervoor hetzelfde als die van iDeal...
Ik ben er wel blij mee thx ga hem snel eens testen
Getest en ik dit werkt echt helemaal super! Goede actie SNS geen geneuzel meer.
Badge +1
Goedemorgen heren,

Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de update 🙂.

Kun je hiermee ook meteen een digitale incassomachtiging (SEPA e-mandate) afgeven?
Het is bij SNS inmiddels mogelijk om digitale incassomachtigingen (eMandates) af te geven. Dit ondersteunen we momenteel alleen via de (mobiele) website, waarbij ondertekend moet worden met de digipas. Voorlopig zijn er geen plannen om dit ook via de app beschikbaar te maken.
De nieuwe app werkt prima.
Met name het online betalen via de QR-code en je digicode, en niet meer via je digipas.
Ik heb wel een vraagje hierover.
Om te betalen moet je dan perse een internetverbinding hebben (of WIFI)?
Ik heb het alleen nog thuis geprobeerd, en daar werkt het prima.
Maar kan het ook zonder internetverbinding?

Johan-Paul
Badge +1
De nieuwe app werkt prima.
Met name het online betalen via de QR-code en je digicode, en niet meer via je digipas.
Om te betalen moet je dan perse een internetverbinding hebben (of WIFI)?
Johan-Paul

Goedemorgen Johan-Paul,

Fijn dat je tevreden bent over de nieuwe functionaliteit van de app 🙂. Zelf ben ik ook erg te spreken over deze toevoeging. Om een betaling te doen, is het inderdaad noodzakelijk om internetverbinding te hebben. Gelukkig is er tegenwoordig bijna geen plek meer te vinden waar er geen internetverbinding aanwezig is 😉.
Reputatie 2
Badge +1
Gelukkig is er tegenwoordig bijna geen plek meer te vinden waar er geen internetverbinding aanwezig is 😉.

Ik kom ze nog bij bosjes tegen, vooral als het me slecht uitkomt!
Badge +1

Ik kom ze nog bij bosjes tegen, vooral als het me slecht uitkomt!

Heb je dan zoveel pech of kom je op zoveel bijzondere plekken, Stefan? 😉
Ik moet het even kwijt ik vind de mobiele SNS Bank app geweldig! zeker nu met de QR code scanner voor Ideal te betalen, echt innovatief en heel handig in het gebruik.
Hoi Gjna,

Dankjewel voor je compliment. Ik geef het door aan de bouwers van de app. 🙂

Reageer