SNS

Beantwoord

Update mobiel bankieren oktober

• 13 oktober 2016
  • 24 Reacties
  • 4625 Keer bekeken

Goedemorgen,

Ik kan nu het inzicht zien, maar het overzicht van de hypotheek zie ik er nog niet in.

Ik heb vandaag de update binnen gekregen. Het verloop van je saldo vind ik terug bij "instellingen" en vervolgens "Inzicht in geldzaken". Ik wil echter nog het overzicht van de hypotheek zien.

Waar kan ik dit nu vinden en zit dit er nu wel of niet in?
icon

Beste antwoord door Olaf 25 oktober 2016, 15:45

Hoi Sjaakie93,

Bij de laatste kwaliteitscheck bleek in het hypotheekoverzicht niet alles goed te zijn. Daarom is de livegang uitgesteld. We proberen de livegang met de volgende update in december mee te nemen. Als ik hier meer over weet, informeer ik je verder.
Bekijk origineel

24 reacties

Ik moet zeggen, overigens, dat ik het "overzicht" niet echt "ultra-handig" vind. Het is een grafiek met de datum van 13 sept. 2016 en als laatste "nu". Verder is het eigenlijk een nietszeggende grafiek.

Sorry hoor..het zegt gewoon niks. Behalve dan het verloop van mijn saldo..waarvan ikzelf ook kan zeggen dat die na de 25ste bergafwaarts gaat..ok wat is de bedoeling hiermee in de toekomst? Komen hier nog uitbreidingen op? Kan ik grafieken over elkaar heen leggen, komen er data bij etc.?
Goedemorgen, hoe zit dit nu?
Reputatie 3
Badge +1
Eergisteren ook de oktober update ontvangen op mijn Android toestel. Het grafiekje met het verloop van mijn saldo is leuk, maar is wel erg statisch (niets is instelbaar). Daarnaast zou de update iets nieuws zichtbaar moeten maken van mijn hypotheek, maar dat is bij mij niet het geval. Ik kan alleen mijn Extra Ruimte Hypotheekrekeningen zien, maar dat kon ik voorafgaand aan de update ook al. Van mijn Spaarhypotheek kan ik niets terugvinden in de app.
Dag mannen,

Goed dat jullie je feedback over de update met ons delen. Ik zoek dit uit en kom erop terug.
Wat komt er in de nieuwste update?

Aantal suggesties:

* inloggen en betalen via touch id.
* eigen foto instellen op startscherm
* layout aanpassen
* pas blokkeren via de app
Badge
Pas blokkeren kan al via de app via instellingen --> betaalpas(sen)

Aantal suggesties:

* inloggen en betalen via touch id.
* layout aanpassen

Hoi Crazydave,

Dat zijn een aantal mooie suggesties. Buitenhuisg heeft gelijk: via de mobiele app kun je je pas blokkeren. Over je andere suggesties wordt volop gesproken op de community, bijvoorbeeld hier. Heb je gekeken of een en ander al op de wensenlijst staat?
Goedemorgen,

Is hier nu al meer over bekend? De update is 4 dagen geleden geweest. Ik hoop dat jullie inmiddels weten wat er, zo ongeveer, aan de hand is..

Het kan toch niet zo zijn dat een update live gaat en dat hij helemaal niet werkt? Is het anders geen idee om voor een update door de klanten te laten testen?
Hello!! Is there anybody out there?

--movie quote 🆒
Hoi Sjaakie93,

Ik krijg zojuist te horen dat de functionaliteit is uitgesteld. De reden ervan is mij nog niet helemaal bekend. Hier kom ik later op terug. Er wordt op dit moment gekeken wanneer de functionaliteit wel live gaat.
Ok bedankt voor het melden Olaf..jammer dat dit het geval is..ik ben wel benieuwd wanneer het er wel inkomt.
Reputatie 2

Aantal suggesties:

* inloggen en betalen via touch id. (ook Android neem ik aan?)
* layout aanpassen

Neem aan dat je met Touch ID niet alleen Apple bedoelt (dat is namelijk Touch ID), maar ook 'gewoon' unlocken met de vingerafdruk op Android toestellen?
.......Ik krijg zojuist te horen dat de functionaliteit is uitgesteld. De reden ervan is mij nog niet helemaal bekend. Hier kom ik later op terug.......
Dat begrijp ik dus niet Olaf. Als iemand tegen je zegt dat de functionaliteit is uitgesteld, dan zou die persoon daar toch meteen de reden van moeten opgeven! Ik ga er vanuit dat jij het hem/haar wel meteen hebt gevraagd en dat die persoon iets zei in de trant van 'dat weet ik ook niet'. Ik had echt gedacht dat de interne communicatie inmiddels op peil zou zijn. Nu blijkt dat er nog genoeg ruimte voor verbetering overblijft. Daar mag je elkaar onderling best over aanspreken, vind ik.
In mijn overzicht op de Android telefoon of Android tablet, zie ik niets over mijn hypotheek. Heb ik dat zelf uitgeschakeld of niet ingeschakeld? Waar zou ik dat eventueel kunnen aanpassen (als ik dat al zou willen)?
Het werkt nog niet Blacktomcat..
In dat geval hoef ik niet verder te zoeken.
Olaf..mag ik vragen waarom het meer dan een werkdag duurt voordat jij/of een andere mod reageert op Blacktomcat?

Wij zitten inmiddels nog steeds te wachten hier in de kou namelijk!
Ze hebben het te druk met alle voorbereidingen voor de experts bijeenkomst van morgen 😉
Olaf..mag ik vragen waarom het meer dan een werkdag duurt voordat jij/of een andere mod reageert op Blacktomcat?

Wij zitten inmiddels nog steeds te wachten hier in de kou namelijk!

Het duurt inderdaad langer dan je van ons mag verwachten. We tasten zelf ook in het duister, vandaar de vertraging. Sorry hiervoor.
Hoi Sjaakie93,

Bij de laatste kwaliteitscheck bleek in het hypotheekoverzicht niet alles goed te zijn. Daarom is de livegang uitgesteld. We proberen de livegang met de volgende update in december mee te nemen. Als ik hier meer over weet, informeer ik je verder.
Goededag Olaf,

Bedankt dat je dit nog terug had gekoppeld. Jammer dat het weer dik een maand gaat duren, maarja..dat zijn we inmiddels wel gewend. In ieder geval hoop ik dan dat het overzicht er in december wel inzit. Zijn er overigens nog andere, nieuwe, plannen voor die release of laten jullie het daar zo een beetje bij?

Fijn weekend nog!
Hoi Sjaakie,

Het is natuurlijk belangrijk dat alles goed werkt. Als het in de update meegaat, maar de toevoeging werkt niet, dan kiezen we er liever voor om het uit te stellen.

Ik vraag voor je na wat er verder op het programma staat voor de volgende update.
Hoi Sjaakie,

We werken op dit moment aan het inloggen met vingerafdruk. Het weigeren van een geplande incasso staat ook op de lijst voor de volgende release. Tot slot verhelpen we een aantal bugs en verbeteren we een paar teksten. We communiceren dit voorzichtig, omdat we niet zeker weten welke functionaliteiten op tijd gereed zijn. Uiteraard brengen we jullie van tevoren op de hoogte van de precieze inhoud van de update.
Ok bedankt Dennis! Fijne dag nog..we wachten het rustig af 😉

Reageer