Update SNS Mobiel Bankieren app: april 2017

• Oud Moderator
  • 819 reacties
Hallo allemaal,

Dinsdag 11 april is de update voor de SNS Mobiel Bankieren app (Android en iOS) live gegaan.

Met de update worden de volgende functionaliteiten geleverd:
- Inzicht in je hypotheek: aan het rekeningoverzicht is een tab toegevoegd waarmee je nu ook via mobiel bankieren je hypotheek kunt bekijken.
- Naast inloggen, kun je nu ook overboeken met je vingerafdruk (dit zet je aan via instellingen).
- Transacties van de Overstapservice: zijn nu herkenbaar in het transactieoverzicht.
- Verbetering stabiliteit, het design en de oplosfunctie van technische fouten van de mobiele app.

26 Reacties

Sinds de update crashed mijn telefoon als ik de app wil gebruiken..... komt hier op zeer korte termijn een oplossing voor?
Ik heb een Huawei P8 lite met de laatste updates.
Hoi Herrpoel,

Welkom op de community.

Wat onhandig dat de app niet meer werkt. Het probleem met 3 verschillende soorten Huawei telefoons is bekend bij onze technische afdeling. Wat het probleem veroorzaakt, is nog niet bekend. Morgen krijgen we meer informatie over de aard van de storing en de oplossing.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Helaas crashed mijn telefoon ook iedere keer als ik de app wil gebruiken ik heb een Huawei p7 lite.
Is nogal irritant als je in de winkel staat en geld over wilt maken....:( Hopelijk komt hier gauw een oplossing voor.
Hoi patriciahoevenaars,

Welkom op de community.

Het type telefoon dat je hebt heeft sinds de update een storing als je de app gebruikt. Zoals aangegeven krijgen we morgen een update van onze technische afdeling. Hopelijk kun je de app snel weer gebruiken.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Hallo allemaal,

Er is een tijdelijk oplossing gevonden. Als je de app verwijdert en opnieuw installeert, dan werkt ‘ie naar behoren. Deze oplossing werkte voor meerdere klanten. We zoeken naar een betere oplossing, maar op deze manier kun je de app weer gebruiken.
Het lijkt wel of ik na de laatste update de tijdstippen niet meer zie van mijn pintransacties...
Hoi Wimmie,

Welkom op de community. Ben je blij met de update van de app? Er is me niet bekend dat de tijdstippen wegvallen. Zie je wel de datum in de omschrijving? Daarachter staat meestal het tijdstip genoteerd.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet. In de Koffiekamer stellen de community leden zichzelf voor. We zijn benieuwd wie jij bent :)
Hoi Irene,

De datum zie ik nog wel, evenals type en kenmerk. Maar tijdstip van betaling wat ik tot voorheen altijd ook kon zien (en reuze handig was) zie ik helaas niet meer.

Had app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas...
Goed dat je 't benoemt. Het is een fout in de app. Bij de volgende update herstellen we dit.
Mooi zo. Dat niemand anders dat is opgevallen :-)
Het was mij ook nog niet opgevallen en ik gebruik de app best vaak (zowel voor werk als privé). Heel scherp van je :)
Waarom kan ik in sns app niet meer zien hoe laat ik een pintransactie gedaan heb, terwijl als ik bij normaal inlog dat wel kan zien?
Goedemorgen Mheger,

Als je in de app op 'Opslaan als PDF' klikt en dan kijkt bij 'Meer details', dan zie je de tijd van de transactie. Lukt het zo?
Reputatie 2
Dat is wel omslachtig. Handiger is om achter de datum ook het tijdstip te vermelden. Misschien is deze aanpassing niet al te groot en kan dit snel worden ingevoerd. iedereen blij :8
En als je die inderdaad laat opslaan als pdf, waar staat die dan op je telefoon?
Hoi mheger en Blacktomcat,

Jullie berichten heb ik verplaatst naar dit topic. Hier leg ik uit dat het gaat om een fout en dat dit wordt hersteld in de volgende update van de mobiele app.
Wanneer is die update eigenlijk Irene?
Hoi Sjaakie93,

Daarover is nog niets bij mij bekend. Als dit wordt gedeeld, dan laat ik je het weten.
In het verleden kon je gewoon tijdstip van pingedrag zien in app, om het nu weer te moeten downloaden vind ik zeer omslachtig. hopelijk komt er snel een update.
Dat hoop ik ook, mheger.
Heh, ik heb jullie weer gevonden hoor. Fijne update, app lijkt inderdaad iets stabieler en wat heerlijk om nu ook opdrachten te kunnen bevestigen met alleen de vingerafdruk!
Hoe is het mogelijk dat ik niet meer mobiel kan bankieren nu er een 2e digipass is geleverd voor de boekhouding?
Bram Bouchier schreef:

Heh, ik heb jullie weer gevonden hoor. Fijne update, app lijkt

Fijn dat je tevreden bent over de update :) Ik vind de betaalbevestiging met de vingerafdruk ook een aangename toevoeging.

Toon schreef:

Hoe is het mogelijk dat ik niet meer mobiel kan bankieren nu er een 2e digipass is geleverd voor de boekhouding?

Hoi Toon,

Allereerst welkom op de community. Balen dat het niet lukt om mobiel te bankieren. Stuur je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Toon - Update SNS Mobiel Bankieren app: april 2017'? Dan kijk ik of ik de oorzaak kan achterhalen.

Wil je een keer zelf een topic aanmaken? In het topic Welkom op de community lees je hoe dat moet.
Reputatie 3
Fijn dat er nieuwe voorzieningen zijn die door veel klanten worden gewenst.
Maar toch: welk probleem wordt er opgelost door mobiel inzicht in je hypotheek te geven? Dat is een minder dynamische kwestie dan je saldo. Vragen daaromtrent hoeven naar mijn mening slechts zeer zelden real-time te worden beantwoord.
Met andere woorden: had de capaciteit, die daarin is gestoken, niet anders (beter) kunnen worden besteed?
Hoi Koos,

Klanten die de SNS Mobiel Bankieren app actief gebruiken, hebben aangegeven dat ze via hun telefoon inzicht willen in hun hypotheek. We hebben invulling gegeven aan deze wens.
Reputatie 3
Hallo Irene,
Dat begrijp ik, maar welk probleem zit daarachter? Ik zie de noodzaak eerlijk gezegd niet. Ik heb in mijn ICT-loopbaan geleerd dat je altijd "de vraag achter de vraag" moet zien te ontdekken, in plaats van direct een oplossing te realiseren voor de eerste vraag (die meestal slechts een afgeleide is).
Ik zie de mobiele apps als een manier om altijd realtime iets te informeren of uit te voeren. En dat kan ik niet zo goed met een hypotheek in verband brengen.
Of bedenkt iemand plotseling: hé, laat ik nu onmiddellijk eens vervroegd aflossen....?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)