SNS

Beantwoord

Verificatie na opdracht overboeking van betaal naar spaarrekening.

• 27 februari 2020
  • 2 Reacties
  • 3242 Keer bekeken

Badge

Telkens wanneer ik van de betaalrekening een bedrag wil overboeken naar onze spaarrekening, dien ik de calculator erbij te halen om de opdracht te bevestigen. 
Ik regel dit op zo’n moment via de WebApp, niet via smartphone.  

Vraag is of dit eenvoudiger kan,
bijvoorbeeld middels de QR scan met smartphone app op zelfde wijze als het inloggen op je bankrekening in WebApp. 

Alvast bedankt voor eventueel antwoord,
Groet,
Hans

icon

Beste antwoord door Sven SNS 27 februari 2020, 10:18

Goedemorgen @longstelts, als ik je goed begrijp, log je in op Mijn SNS om daar de overboeking te doen. Het klopt dat je voor het bevestigen van een overboeling op dit moment de digipas nog nodig hebt. We zijn er mee bezig om dit ook mogelijk te maken met de QR-code. Op dit moment werkt de QR-code alleen voor het inloggen, maar op termijn kun je ‘m ook gebruiken voor het overboeken. We houden je via berichten op de website en in Mijn SNS op de hoogte.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen @longstelts, als ik je goed begrijp, log je in op Mijn SNS om daar de overboeking te doen. Het klopt dat je voor het bevestigen van een overboeling op dit moment de digipas nog nodig hebt. We zijn er mee bezig om dit ook mogelijk te maken met de QR-code. Op dit moment werkt de QR-code alleen voor het inloggen, maar op termijn kun je ‘m ook gebruiken voor het overboeken. We houden je via berichten op de website en in Mijn SNS op de hoogte.

Badge

Dank je Sven,

ik wacht geduldig af

Reageer