Vraag

Verzekeringsoverzicht in Mijn SNS & Mobiel Bankieren App

• Goed op dreef
  • 13 reacties
Voor de zoveelste keer werkt het verzekeringsoverzicht weer eens niet.
Vorige week werd ik hierover gebeld, en ik was toen best tevreden omdat het al een tijdje werkte. Nu niet meer...
Wille jullie hier nu eens goed naar kijken? #nietblij want per 010219 gaan al mijn verzekeringen over!!!!

10 Reacties

Goedenavond VonJot, goed nieuws: inmiddels zie je je verzekeringsoverzicht weer in Mijn SNS. Vanmiddag hadden we te maken met onderhoud, maar gelukkig is dit weer achter de rug.
Zijn jullie weer/ nog steeds bezig met onderhoud? Ik zie mijn aansprakelijkheidsverzekering er niet tussenstaan. Ik wil graag nog 2 verzekeringen afsluiten maar twijfel of ik dat wel moet doen. Graag reactie.
Weer niet. Nu een melding dat er ALWEER onderhoud wordt gepleegd...
Wanneer hebben jullie dit weer onder controle?
Ik begin me langzaam echt zorgen te maken!
Goedemiddag zOphie, wat onhandig dat je aansprakelijkheidsverzekering in het rijtje ontbreekt. Er vindt geen onderhoud plaats, dus de oorzaak ligt ergens anders. Er kunnen meerdere dingen spelen, daarom wil ik graag weten wat er precies aan de hand is. Gaat het om een nieuwe verzekering, zijn er andere verzekeringen die je wel ziet en stond de aansprakelijkheidsverzekering eerder wel in het overzicht? Als je je situatie verder toelicht, dan help ik je verder.
Je onvrede is begrijpelijk maar je hoeft niet ongerust te zijn, VonJot. Vandaag zijn verschillende storingen de revue gepasseerd waardoor je verzekeringen tijdelijk niet zichtbaar zijn. Ben je met een speciale reden op zoek naar je verzekeringen en kan ik je daarbij helpen?
De soap gaat gewoon verder. Alweer geen inzage in mijn verzekeringen, weer dezelfde melding dat ik geen verzekeringen heb.
Ik wil gewoon kunnen zien hoe mijn verzekeringen zijn opgenomen. De polissen heb ik gekregen, maar ik zou niet eens een eventuele schade kunnen melden of inzien.
Erg slecht voor een financieel product...
En nu werkt het spontaan wel weer... Duurt een eeuwigheid, maar ik zie de polissen nu weer staan.
Komt hier ooit nog eens iets fatsoenlijks voor? Het vertrouwen is er gewoon niet.
Soms zijn je verzekeringen tijdelijk niet zichtbaar door onderhoudswerkzaamheden of vanwege een storing. Maar ook in die situaties ben je gewoon verzekerd en kun je een eventuele schade online melden. Ondertussen werken we aan een blijvende oplossing zodat je altijd zicht hebt op je verzekeringen. In de tussentijd kan het vaker gebeuren dat je verzekeringen korte tijd niet zichtbaar zijn. Sorry voor het ongemak.
Jeroendv schreef:

...Maar ook in die situaties ben je gewoon verzekerd en kun je een eventuele schade online melden...

Ook het online melden gaat dan dus niet, omdat de betreffende button niet werkt.
Alternatief? Dat vind ik nergens...

PS logisch dat ik wel verzekerd ben dan. Zo helemaal de limit zijn en ronduit belachelijk. Ben niet achterlijk, hoor...
Beste @VonJot,

Om jou (en iedereen) goed van dienst te zijn, zijn er soms onderhoudswerkzaamheden nodig. Dat dit soms erg ongelegen komt voor onze klanten snappen we. Het spijt me om te horen dat het je stoort. Wanneer je hulp nodig hebt bij het melden van een schade, dan help ik je natuurlijk. Graag maak ik je er ook op attent dat deze pagina op onze site ook een goede uitkomst biedt. Alvast een fijne avond.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)