Vraag

Visa card koppelen in de mobiele app

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
In de SNS App staat nog altijd mijn oude Mastercard. Hoe voeg ik mijn nieuwe Visa Card toe zodat ik mijn uitgaven kan bekijken?

7 Reacties

Goedemiddag Eva- en welkom op de Community. De 'oude' creditcard blijft nog 1 jaar zichtbaar in Mijn SNS en de mobiele app. Het is niet mogelijk om de nieuwe creditcard aan onze app te koppelen. Daarom is het belangrijk dat je de app van ICS Cards installeert, zodat je alle uitgaven met je nieuwe creditcard actueel hebt.
Reputatie 1
Het vervolg is dan zeker dat je voor een totaal-overzicht PSD2-toestemming moet geven aan ICS?
Reputatie 2
Koos schreef:

Het vervolg is dan zeker dat je voor een totaal-overzicht PSD2-toestemming moet geven aan ICS?

Of andersom, de SNS heeft tenslotte een "eigen" huishoudboekje!
Groet,
Ben :cool:
Hoi @BigBen en @Koos,

Heren, dit onderwerp gaat over het registreren van een creditcard in een mobiele app. Ik wil er gewoon op kunnen vertrouwen dat we onderwerpen zoals PSD2 en het huishoudboekje centraal in die topics bespreken.
Merci en fijne avond :)
Reputatie 1
Het lijkt me niet handig om mogelijke samenhang met andere onderwerpen bij voorbaat te negeren. Bij bespreken er van kan altijd nog worden besloten dat van wederzijdse beïnvloeding geen sprake is. Het staat nogal knullig als je later zou moeten zeggen "Goh, helemaal niet aan gedacht...".

In dit geval reageerde ik vanuit onwetendheid, want ik gebruik noch de mobiele app, noch een credit card. Het is dan niet vreemd om een vraag te stellen om te zien of er verband is, ook al wordt die gevoed door enige achterdocht.
Beste @Koos,

'Achteraf' past niet bij SNS, we verdiepen ons in wat Nederlanders financieel bezighoudt. Proberen slim mee te denken en te anticiperen op de toekomst. De community is onderdeel van onze missie en we waarderen jullie feedback. Om het voor iedereen duidelijk te houden hebben we een indeling gemaakt met onderwerpen. Daar wil ik graag, zonder belangrijke verbanden uit het oog te verliezen, aan vast houden.
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

Beste @Koos,

'Achteraf' past niet bij SNS, we verdiepen ons in wat Nederlanders financieel bezighoudt. Proberen slim mee te denken en te anticiperen op de toekomst. De community is onderdeel van onze missie en we waarderen jullie feedback. Om het voor iedereen duidelijk te houden hebben we een indeling gemaakt met onderwerpen. Daar wil ik graag, zonder belangrijke verbanden uit het oog te verliezen, aan vast houden.

Ik vind dat je dit moet terug nemen, zo spreek je geen klant aan die zich in z´n vrije tijd inzet om SNS beter te maken.
Groet,
Ben :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)