SNS

Beantwoord

Voorkeursbedrag geldautomaat is niet meer te veranderen

  • 1 augustus 2013
  • 5 Reacties
  • 1324 Keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb begin vorig jaar mijn voorkeursbedrag voor de geldautomaat in Mijn SNS (instellingen->geldautomaat->Wel of geen bon?) veranderd van 450 euro naar 500 euro.
Tot op heden blijft de geldautomaat aangeven dat mijn voorkeursbedrag 450 euro is, terwijl in Mijn SNS 500 euro staat.
Wat kan hier aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Rob.
icon

Beste antwoord door Lindsay 14 augustus 2013, 11:04

Hallo,

Ik heb begin vorig jaar mijn voorkeursbedrag voor de geldautomaat in Mijn SNS (instellingen->geldautomaat->Wel of geen bon?) veranderd van 450 euro naar 500 euro.
Tot op heden blijft de geldautomaat aangeven dat mijn voorkeursbedrag 450 euro is, terwijl in Mijn SNS 500 euro staat.
Wat kan hier aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Rob.


Hoi Rob,

We zijn al een tijd bezig om deze functionaliteit weer goed werkend te krijgen. We zien dat het bestand met deze instellingen tijdens de verwerking regelmatig wordt afgebroken. De oorzaak van dit probleem is helaas nog niet achterhaald. Je hebt dus ook kans wanneer je het bedrag nogmaals wijzigt, dat deze aanpassing dan wél goed wordt afgehandeld, uitgaande van het positieve 😉.

We kunnen er per individu voor zorgen dat de aanpassingen rechtstreeks in de database worden doorgevoerd. Hiervoor hebben we het rekeningnummer en het pasvolgnummer nodig. Dit mag je met je gegevens en community-naam mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan passen we dit voor je aan.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo,

Ik heb begin vorig jaar mijn voorkeursbedrag voor de geldautomaat in Mijn SNS (instellingen->geldautomaat->Wel of geen bon?) veranderd van 450 euro naar 500 euro.
Tot op heden blijft de geldautomaat aangeven dat mijn voorkeursbedrag 450 euro is, terwijl in Mijn SNS 500 euro staat.
Wat kan hier aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Rob.


Hoi Rob1960,

Dat is vervelend om te lezen. We hebben onze collega's van de betreffende afdeling gevraagd of zij het voorkeursbedrag van de geldautomaat voor je kunnen aanpassen naar 500 euro. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen, laten wij dit je weten.
Hallo,

Ik heb begin vorig jaar mijn voorkeursbedrag voor de geldautomaat in Mijn SNS (instellingen->geldautomaat->Wel of geen bon?) veranderd van 450 euro naar 500 euro.
Tot op heden blijft de geldautomaat aangeven dat mijn voorkeursbedrag 450 euro is, terwijl in Mijn SNS 500 euro staat.
Wat kan hier aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Rob.


Hoi Rob,

We zijn al een tijd bezig om deze functionaliteit weer goed werkend te krijgen. We zien dat het bestand met deze instellingen tijdens de verwerking regelmatig wordt afgebroken. De oorzaak van dit probleem is helaas nog niet achterhaald. Je hebt dus ook kans wanneer je het bedrag nogmaals wijzigt, dat deze aanpassing dan wél goed wordt afgehandeld, uitgaande van het positieve 😉.

We kunnen er per individu voor zorgen dat de aanpassingen rechtstreeks in de database worden doorgevoerd. Hiervoor hebben we het rekeningnummer en het pasvolgnummer nodig. Dit mag je met je gegevens en community-naam mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan passen we dit voor je aan.
Badge
Hallo,

Ik heb begin vorig jaar mijn voorkeursbedrag voor de geldautomaat in Mijn SNS (instellingen->geldautomaat->Wel of geen bon?) veranderd van 450 euro naar 500 euro.
Tot op heden blijft de geldautomaat aangeven dat mijn voorkeursbedrag 450 euro is, terwijl in Mijn SNS 500 euro staat.
Wat kan hier aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Rob.


Hoi Rob,

We zijn al een tijd bezig om deze functionaliteit weer goed werkend te krijgen. We zien dat het bestand met deze instellingen tijdens de verwerking regelmatig wordt afgebroken. De oorzaak van dit probleem is helaas nog niet achterhaald. Je hebt dus ook kans wanneer je het bedrag nogmaals wijzigt, dat deze aanpassing dan wél goed wordt afgehandeld, uitgaande van het positieve 😉.

We kunnen er per individu voor zorgen dat de aanpassingen rechtstreeks in de database worden doorgevoerd. Hiervoor hebben we het rekeningnummer en het pasvolgnummer nodig. Dit mag je met je gegevens en community-naam mailen naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan passen we dit voor je aan.


Het werkt nu.
Ik heb de geldautomaat instellingen in Mijn SNS geheel verwijderd en een nieuwe aangemaakt.
De geldautomaat geeft nu keurig het juiste voorkeursbedrag aan.
Het is natuurlijk niet zoals het moet, maar het werk wel.
Het siert u dat u zelf bent blijven zoeken naar een oplossing, het is u gelukt en u wilt deze oplossing met ons delen.
Klasse, want dat doet niet iedereen.
Zo leren wij van elkaar, dat is de toegevoegde waarde..........................
Hallo Rob,

Fijn om te lezen dat het gelukt is 😃. @pela Ja het is inderdaad prettig als iedereen een bijdrage levert aan SNS Community.

Reageer