SNS

Beantwoord

Waar in de SNS app kan ik een maandoverzicht maken of zien?

• 11 augustus 2020
  • 7 Reacties
  • 243 Keer bekeken

Badge

Ik kan via de app wel mijn huishoudboekje inzien met al mijn uitgaves, maar ik mis daarin een overzicht van inkomsten. In de app is nergens, voor zover ik zie, de mogelijkheid om inzage in een complete maand te krijgen (dus inkomsten/uitgaven). Nu moet ik eindeloos scrollen voor een compleet beeld, want het huishoudboekje toont geen inkomsten. Waarom is dit in de app niet makkelijk in te zien? Of zie ik iets echt over het hoofd? Ik heb namelijk erg de behoefte aan een helder, overzichtelijk overzicht per maand!

icon

Beste antwoord door eRik19 12 augustus 2020, 07:45

@aekiameh , volgens mij is dat er niet. Wat er in de buurt komt is het ‘saldo verloop’ wat je kun instellen. Je krijgt dit bij je Overzicht/Transacties van een rekening te zien op de ‘Bij en af’ tab.

Je steekt het aan via: Instellingen → Financieel inzicht → Saldografiek → kies wat je wit zien

Succes, Erik

Bekijk origineel

7 reacties

@aekiameh , volgens mij is dat er niet. Wat er in de buurt komt is het ‘saldo verloop’ wat je kun instellen. Je krijgt dit bij je Overzicht/Transacties van een rekening te zien op de ‘Bij en af’ tab.

Je steekt het aan via: Instellingen → Financieel inzicht → Saldografiek → kies wat je wit zien

Succes, Erik

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @aekiameh, het klopt dat je in de app minder mogelijkheden hebt als in Mijn SNS. @eRik19 geeft je een mooie optie met 'saldo verloop'. Hopelijk geeft dit je weer een beetje extra inzicht.

Badge

Nee, dat helpt weinig, ik wil makkelijk van maand naar maand kunnen gaan. Tegenwoordig doen we alles zo’n beetje mobiel, erg onhandig en jammer dat dit niet in de app zit nog. 

Hoi @aekiameh Vanuit de app kun je via ‘hulp' door naar de volledige website van SNS. Blijf je toch mobiel

Badge

Hoi @aekiameh Vanuit de app kun je via ‘hulp' door naar de volledige website van SNS. Blijf je toch mobiel

Bedankt voor de tip, maar met de digicode kom ik er niet in, en een digipas  heb ik niet altijd bij me. De QR code scannen werkt alleen als ik nog een mobiel apparaat bij me heb. Ik word er een beetje moedeloos van eerlijk gezegd. Heb de laatste tijd sowieso al niet echt positieve ervaringen met de sns, helaas, en dit helpt ook niet echt. 

Badge

Nog een toevoeging: als ik klik op opvragen gebruikersnaam digicode ontvang ik GEEN e-mail. Ik heb gecontroleerd welk e-mailadres bekend is, en deze voer ik correct in. Meerdere keren geprobeerd. 
als ik via de laptop inlog en digicode wil wijzigen via een link, kom ik op de algemene instellingen waar ik NERGENS digicode terug kan vinden onder welk kopje dan ook.

Ik heb mijn huidige wachtwoord ingevoerd om in te kunnen loggen, maar dan krijg ik de melding dat het inloggen is mislukt. Ik heb het geprobeerd met mijn vorige wachtwoord: zelfde melding. Ik beland in een soort loop waar ik niet uit kom. En in mijn beleving, ik gebruik een wachtwoord manager, zou mijn wachtwoord/gebruikersnaam moeten werken.

Het zou echt zoveel fijner zijn als mijnsns gewoon ook in de app werkt zoals het op de site doet. Of dat de website je niet in eindeloze loops zet. Het is dat ik mijn hypotheek bij jullie heb, maar anders was ik echt op zoek gegaan naar een andere bank. Geen Apple Pay. Geen geld kunnen storten op eenvoudige wijze. Geen grote bedragen meer kunnen opnemen omdat alle geldautomaten gesloten zijn. Een app die beperkte functionaliteit heeft. Kosten voor het gebruik van de pas die fors duurder worden, terwijl de service zelf niet verbetert. Fouten die gemaakt worden bij het oversluiten van de hypotheek. Enz...

Goedemiddag @aekiameh, ik snap dat je het liever anders ziet. Wat betreft de digicode; hiermee kun je niet meer inloggen op het moment dat je een betaalrekening bij ons hebt. Dan bieden we als optie een digipas of QR-code. Dat verklaart waarom eerdere pogingen niet gelukt zijn. Met betrekking tot het pinnen van grote geldbedragen; dit is mogelijk bij SNS Geldautomaten en bij de automaten van Geldmaat. Hier vind je een overzicht van alle Geldmaten: https://www.locatiewijzer.geldmaat.nl/ Hopelijk heeft dit een beetje van je onvrede weggenomen.

Reageer