SNS

Beantwoord

Waar vind ik de ingeplande overboekingen in de SNS Mobiel Bankieren App?

• 10 april 2019
  • 6 Reacties
  • 15401 Keer bekeken

Goedendag

is het mogelijk om ingeplande overboekingen zichtbaar te maken in de app?
Of is deze mogelijkheid er al? Ik kan deze mogelijkheid niet vinden.

Als ingeplande boekingen niet zichtbaar zijn in de app dan heb je altijd nog een ander apparaat dan je mobiel nodig om gegevens na te zien

Met vriendelijke groet
Peter
icon

Beste antwoord door CBA 10 april 2019, 10:32

Als je na inloggen vanuit het homescherm van de app klikt op je betaalrekening ("SNS Betalen") krijg je je "Bij en af" overzicht te zien, met alle transacties. Ter hoogte van waar "Bij en af" staat staan bij mij nog twee 'tabbladen'; "Inzicht" en "Gepland". Bij gepland zou het moeten staan, als ik je verhaal goed begrijp.
Bekijk origineel

6 reacties

Als je na inloggen vanuit het homescherm van de app klikt op je betaalrekening ("SNS Betalen") krijg je je "Bij en af" overzicht te zien, met alle transacties. Ter hoogte van waar "Bij en af" staat staan bij mij nog twee 'tabbladen'; "Inzicht" en "Gepland". Bij gepland zou het moeten staan, als ik je verhaal goed begrijp.
Goedemorgen @uiterwaal en @CBA,

Het klopt inderdaad dat de ingeplande overboekingen te vinden zijn onder het kopje 'Gepland." Dank voor je snelle reactie en uitleg, @CBA.

Gaat het zo lukken @uiterwaal?
Goedenmorgen
@kim SNS @CBA

Het klopt. Nu ik weet waar het staat lukt het prima
Wat goed om te lezen, @uiterwaal. Als je nog vragen hebt, lees ik het graag. Wens ik je voor nu een fijne dag toe.
Voorgaande maakt mij vrolijk en bezorgd mij een "mooie" dag :$
Bedankt,
Groet,
Ben 🆒
Dank @BigBen!

@uiterwaal,
Rest mij alleen nog je welkom te heten op onze community 🙂 Voor allerlei vragen kun je terecht in een van onze topics. Ik hoop dat je met veel plezier onze community blijft bezoeken.

Reageer