SNS

Beantwoord

Waarom blijft de status van mijn iDEAL-betaling hangen?

  • 15 december 2016
  • 27 Reacties
  • 4719 Keer bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

De site is blijkbaar erg gevoelig voor beveiligingsinstellingen in de browser. Op een andere PC werkte het prima, dit deed ik op een nieuwe PC.
Welke instelling kan ik natuurlijk niet proberen omdat ik dan veel betalingen moet doen, maar ik daag de ICT afdeling uit om dit uit te zoeken. Gelukkig stort de webshop het geld naar mij terug.

Als ik zo teruglees speelt dit al best wel een tijdje, dus enige spoed lijkt me raadzaam. Veel succes met oplossen.
Hoi jaccop,

Fijn om te lezen dat je het geld terugkrijgt. Laat je het weten als je er met de tips uit dit topic niet uitkomt bij volgende iDEAL-betalingen? Dan schakel ik de specialisten in om de specifieke betaling te onderzoeken.

Reageer