SNS

Beantwoord

Waarom doet de SNS Mobiel Betalen app het niet?

• 3 november 2017
  • 16 Reacties
  • 4539 Keer bekeken

Geen resultaat voor de zoekterm 'Mijn mobielbetalen app doet het niet (meer) 2x mee betaald en nu weigert deze al een paar keer bij verschillende bedrijven. Wat kan er aan de hand zijn....'
icon

Beste antwoord door Marijke 7 november 2017, 16:22

Bedankt voor je gegevens. Je bericht heb ik aangepast omdat het openbaar op de community stond. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik zie dat je de app hebt gedownload op 4 november en op 7 november heb je 'm verwijderd. Als ik het goed begrijp, dan heb je de app vandaag opnieuw geïnstalleerd. Wil je in Mijn SNS gaan naar 'Instellingen' > 'Mobiel bankieren' en daar de mobiel betalen app verwijderen en de app daarna opnieuw installeren en registreren? Hopelijk werkt het dan weer.
Bekijk origineel

16 reacties

Badge +2
Hoi Freagle,

Welkom op de community. Wat balen dat de SNS Mobiel Betalen app het niet goed doet. Krijg je een foutmelding als je wil betalen? Je kunt de app verwijderen en opnieuw installeren. Laat je weten of dit het probleem oplost?
Ja, thanks ik ga dat zo eerst proberen
Ik snap nu dat je scherm wel aan moet staan....
"mobiel betalen wordt geactiveerd"staat nu al een tijdje te draaien, maar hij wil niet verder....
Badge +2
Controleer je je internetverbinding? Als de app blijft hangen, dan verwijder je hem en installeer je 'm opnieuw. Als je een betaling wil doen, dan zet je de app eerst aan. Hier lees en zie je hoe het werkt. In het filmpje op de pagina geeft Guido uitleg.
mobiel betalen wil nog steeds niet lukken. App verwijderd en weer geinstalleerd. Krijg nu de melding " Mobiel betalen niet mogelijk" Jammer, we hebben geen betaalrekening gevonden waarmee je mobiel kunt betalen"
Mobiel betalen is toegevoegd op 4 november.... nu weer verwijderd en opnieuw met m'n Samsung 7 Edge
Badge +2
Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Waarom doet de SNS Mobiel Betalen app het niet?'? Dan kijk ik of ik de oorzaak vind.
Ik begrijp niet wat mijn postcode en leeftijd hiermee te maken hebben.
Fred Vermeulen
Badge +2
Op basis van je postcode en geboortedatum zoek ik je gegevens op. Ik kijk dan of ik zie waarom je de app niet kunt gebruiken.
Postcode huisnummer
Geboortedatum
Badge +2
Bedankt voor je gegevens. Je bericht heb ik aangepast omdat het openbaar op de community stond. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik zie dat je de app hebt gedownload op 4 november en op 7 november heb je 'm verwijderd. Als ik het goed begrijp, dan heb je de app vandaag opnieuw geïnstalleerd. Wil je in Mijn SNS gaan naar 'Instellingen' > 'Mobiel bankieren' en daar de mobiel betalen app verwijderen en de app daarna opnieuw installeren en registreren? Hopelijk werkt het dan weer.
fijn dat je verwijderd hebt !
Heb nu alles gedaan zoals je gezegd hebt. Ga straks naar de winkel om te kijken of 't werkt
Gelukt !
Top dat het is gelukt. Marijke heeft het graag gedaan 🙂
Hallo,

Deze avond probeerde ik enkele boodschappen te betalen d.m.v. te pinnen met mijn telefoon. NFC aangezet, app is gemachtigd, scherm ontgrendeld en bij de pinautomaat gehouden. App geeft ten eerste ineens aan dat het een code nodig heeft. Dan toets ik mijn persoonlijke code in voor de mobiel betalen app. Even later zegt t pin apparaat: Niet akkoord betaal anders....Geprobeerd bij een andere kassa maar geen succes 😕 Wat kan dit zijn? Kan iemand me helpen?

Groetjes Erik
Badge +2
Goedemiddag Erik,

Wat lastig dat de app er de brui aan geeft. Je vraag heb ik verplaatst naar een bestaand topic. Wil je de tips hierboven doorlopen? Vaak helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Ik lees graag of dit het probleem oplost.

Reageer