SNS

Beantwoord

Waarom heb ik de digipas nodig bij een iDEAL-betaling via de app?

• 5 oktober 2017
  • 4 Reacties
  • 302 Keer bekeken

Waarom heb ik elke keer als ik naar een nieuw rekeningnummer iets overboek via ideal QR-code toch weer die digipas nodig? Dat is zwaar onhandig en andere banken zoals KNAB doen dat ook niet. Ik betaal niet voor niks via de app, juist zodat ik die digipas niet nodig heb.......
icon

Beste antwoord door Bram Bouchier 5 oktober 2017, 20:38

Hoi Carlo,

Dit is niet altijd nodig. Je kunt, in de SNS-app, de instellingen aanpassen.
Open hiervoor de app en log in. Ga dan naar 'instellingen'. Vervolgens tik je op 'betalen aan onbekenden' en kun je wisselen tussen de digipas en de pincode/touch ID.

Zo hoef je bij 'vreemde' betalingen niet iedere keer de digipas erbij te hebben. Die van mij ligt achterin de la, ik heb hem nauwelijks nodig!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Carlo,

Dit is niet altijd nodig. Je kunt, in de SNS-app, de instellingen aanpassen.
Open hiervoor de app en log in. Ga dan naar 'instellingen'. Vervolgens tik je op 'betalen aan onbekenden' en kun je wisselen tussen de digipas en de pincode/touch ID.

Zo hoef je bij 'vreemde' betalingen niet iedere keer de digipas erbij te hebben. Die van mij ligt achterin de la, ik heb hem nauwelijks nodig!
Thnx Bram,
Dat scheelt een hoop frustratie. Je verwacht dat het default aan staat, want wat is anders het nut, maar bij SNS is er blijkbaar een andere gedachte....nu is het in ieder geval wel een nuttige functie geworden.
Badge +2
Goedemorgen heren,

Mooi om te lezen dat Bram je vraag heeft beantwoord, Carlo. Het is namelijk niet de bedoeling dat de mobiele app frustratie oplevert. Hij maakt bankieren juist iets makkelijker. Fijn dat je het nu een nuttige functie vindt 🙂
Thnx Bram,
Dat scheelt een hoop frustratie. Je verwacht dat het default aan staat, want wat is anders het nut, maar bij SNS is er blijkbaar een andere gedachte....nu is het in ieder geval wel een nuttige functie geworden.

Fijn dat ik je uit de brand heb kunnen helpen. Nu kun je echt relaxed online shoppen!

Reageer