SNS

Beantwoord

Waarom kan ik alleen maar de afschriften van de laatste 3 maanden in PDF downloaden?

• 3 september 2015
  • 8 Reacties
  • 860 Keer bekeken

Waarom kan ik van het lopende jaar alleen maar de drie laatste maanden in PDF downloaden
en niet van de maanden van dat jaar.

Mooier is 12 maanden lang de maand pdf's.
Dus maand voorbij toevoegen en de eerste pdf weg.
icon

Beste antwoord door BigBen 3 september 2015, 14:50

Waarom kan ik van het lopende jaar alleen maar de drie laatste maanden in PDF downloaden

Hoi RuudCas,
Kan heel simpel;
ga naar een rekening overzicht
klik op vak voor zoek en selecteer "zoek in volledig archief"
Vul verder naar onderen de datums die je wilt in (bijv. 01-01-2014 en T/m 31-12-2014)
je krijgt nu het jaar 2014 die je kunt downloaden via de betreffende knop
Een maand of andere termijn kan dus via dezelfde weg.
Suc6,
groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi RuudCas,
Kan heel simpel;
ga naar een rekening overzicht
klik op vak voor zoek en selecteer "zoek in volledig archief"
Vul verder naar onderen de datums die je wilt in (bijv. 01-01-2014 en T/m 31-12-2014)
je krijgt nu het jaar 2014 die je kunt downloaden via de betreffende knop
Een maand of andere termijn kan dus via dezelfde weg.
Suc6,
groet,
Ben 🆒
Hoi RuudCas,

Ben heeft gelijk; via de optie 'zoek in volledig archief' heb je meer mogelijkheden. In Mijn SNS vind je je rekeningoverzichten van de afgelopen 24 maanden. Deze kun je allemaal downloaden in PDF, handig hè? 🙂
Deze kun je allemaal downloaden in PDF, handig hè? :)
Hoi Dennis,
op zich is het niet echt "onhandig", maar er blijft toch nog een wens om aanzienlijk verder terug te gaan (zonder hoge kosten te maken om het apart aan te vragen). Dat lijkt mij echt handiger! :)
Groet,
Ben 🆒
Ps Misschien moet de SNS maar voor een tussenoplossing kiezen; totdat men echt veel verder terug kan kijken, gratis via aanvraag terug kijken. Het is tenslotte de SNS die hierin een keuze maakt.
Hoi Ben,

Ik ben me ervan bewust dat dit een wens is die bij een aantal klanten leeft. Vanwege de geringe capaciteit die we voorhanden hebben, is besloten om deze wens op korte termijn niet uit te voeren. Hij staat ook als 'afgewezen' op de wensenlijst. Goed dat je een tussenoplossing aandraagt, we houden dit onderwerp uiteraard wel in onze 'scope'.
Hallo beantwoorders,

Vandaag(was in buitenland) pas kunnen toetsen wat Ben gezegd heeft, en dat klopt.
Mijn probleempje is opgelost.

Kleine vraag, waarom staat is logo van de SNS niet in kleur in de PDF's?

Groeten
Hallo beantwoorders,

Vandaag(was in buitenland) pas kunnen toetsen wat Ben gezegd heeft, en dat klopt.
Mijn probleempje is opgelost.

Groeten

Zwart/wit geprint? :)
Ik zag bij door mij opgeslagen PDF´s inderdaad ook zw/w logo. Was mij nog nooit opgevallen eerlijk gezegd.
Ik neem haast aan dat men een zw/w plaatje invoegt bij het maken van de PDF. Je zou kunnen zeggen zw/w is kleiner bestand, dus sneller gedownload, maar dat lijkt mij haast onzin tegenwoordig. Dus denk ik dat het er "door geslipt" is. Een Mod kan en zal dit zeker voor je navragen op betreffende afd.
Groet,
Ben 🆒
PS Op vakantie in het buitenland? Yes? Dan verder prettige vakantie! Anders werkze of ........ :S
Badge +1

Groeten

Ik vraag het voor je na Ruud; je hoort van ons.
Badge +1
Hallo Ruud,

De ontwikkelaars vinden een logo in kleur ook mooier; ik ook 😉. Op dit moment ligt de focus echter op de primaire functionaliteiten van Mijn SNS. Op korte termijn zien we het logo daarom niet in kleur. Je wens is in ieder geval genoteerd; dank voor het meedenken.

Reageer