SNS

Beantwoord

Waarom kan ik de QR-code niet meer scannen?

• 27 januari 2017
  • 1 Reactie
  • 1576 Keer bekeken

Ik heb vaak via de app betaald door de QR code te scannen. Sinds een aantal weken doet deze het echter niet meer? Ik krijg een foutmelding dat mijn camera niet geschikt zou zijn? Heel vreemd, heb geen nieuwe telefoon, en eerst lukte het wel.
Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Wouter 27 januari 2017, 14:28

Hoi mathil_g,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Wat onhandig dat het scannen van de QR-code niet meer werkt. Vaak helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Je hebt dan de nieuwste versie van de app op je telefoon staan. Wil je dit proberen en aangeven of dit werkt?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi mathil_g,

Welkom op de community. Leuk dat je gelijk een vraag stelt.

Wat onhandig dat het scannen van de QR-code niet meer werkt. Vaak helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Je hebt dan de nieuwste versie van de app op je telefoon staan. Wil je dit proberen en aangeven of dit werkt?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Reageer