Vraag

Waarom kan ik de SNS Mobiel Betalen app niet gebruiken?

• Goed op dreef
  • 18 reacties
Hoi,

Sinds kort heb ik een nieuwe mobiel mét NFC..JHEAAA....(of toch niet zo?)

Wanneer ik de app ' mobiel betalen' open en het menu doorloop om mij hiervoor aan te melden, krijg ik steeds de melding "jammer, we hebben geen betaalrekening gevonden waarmee je mobiel kunt betalen".
Mijn mobiele standaard betaalservice staat ingesteld op SNS Mobiel betalen.

Ik heb een Galaxy J6 model 2018

Mijn vraag is nu:
Wat gaat er hier mis?

9 Reacties

Het is wat onduidelijk of dit toestel NFC heeft. De specificaties spreken elkaar tegen. Zo niet dan kun je vergeten dat je mobiel kunt betalen.
Dus kijk even in je netwerk instellingen of daar NFC bij staat en zo ja of dit aanstaat.
Reputatie 2
Rene66 schreef:

Mijn vraag is nu:
Wat gaat er hier mis?

Staat in MijnSNS bij instellingen, passen, NFC aan?
Groet,
Ben :cool:
Ben,

Bij mijn instellingen staat 'contactloos betalen' op aan.
En ja, mijn toestel heeft NCF, el perro
Ik kan me voorstellen dat er iets niet goed staat op je rekening. Ik denk dat je dat het snelste oplost door even met de klantenservice te bellen.

030 - 633 30 00

Op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur
Goedemiddag Rene66, wat Marcel zegt, zou goed kunnen. Heb je de tips van el perro en BigBen gecontroleerd op je toestel en in Mijn SNS? Iedereen met een betaalrekening bij SNS of RegioBank kan gebruik maken van Mobiel Betalen. Om dit te kunnen gebruiken moet je in het bezit zijn van een Android telefoon mét NFC en de Mobiel Betalen app. Mobiel Betalen is niet mogelijk bij SNS Basis Privérekening en SNS EU Betaalrekening. Als je 1 van deze 2 rekeningen hebt, dan klopt het dat je deze melding krijgt. Zo niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats o.v.v. "Waarom kan ik de SNS Mobiel Betalen app niet gebruiken?" naar webcare@sns.nl. Dan zoek ik een oplossing.
Hoi,

Ik heb inderdaad een SNS-Basis rekening.
Wat voor rekening zou ik dan moeten hebben om hier wel gebruik van te kunnen maken?
Fijn dat we de oorzaak hebben gevonden @Rene66 :) Als je je gegevens mailt, dan kijk ik of we je rekening kunnen omzetten naar SNS Plus Betalen. Met deze rekening kun je de app gebruiken.
Hoi Sanne,

I had mijn gegevens gemaild maar nog steeds geen antwoord.
Misschien ontglipt aan je aandacht?

Ik hoor nog van je.
Grtjes,
René
Goedenavond @Rene66 en sorry voor mijn late reactie. Ik heb je gegevens naar de desbetreffende afdeling gestuurd en zodra ik meer weet, kom ik bij je terug.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)