Vraag

Waarom kan ik niet inloggen?

Klopt het dat inloggen via smartphone niet werkt en ook dat inloggen op PC verschrikkelijk traag is?

12 Reacties

Heb hier exact hetzelfde probleem, duurt zo lang dat ik via PC zelfs te zien krijg dat mijn inlog geblokkeert is (wat niet zo is).

Hopelijk is het snel opgelost of dat iemand duidelijkheid kan geven.
Goedmorgen @elperro en @tasja,

Er is op dit moment storing, waardoor de app en website niet of maar beperkt functioneren. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak.
Komt er wel geld binnen vandaag?
Hoi @Jheiwegen,

Geen zorgen, het probleem zit niet in de systemen die verkeer tussen de banken regelen. Het betalingsverkeer loopt gewoon door en geld komt gewoon binnen op je rekening. Goed nieuws, zojuist kreeg ik een update binnen: je kunt vanaf nu weer internetbankieren via Mijn SNS op onze site.
Oke bedankt
Ik heb nog steeds problemen.
nu krijg ik de melding dat door onderhoud de app niet beschikbaar is; Wanneer is deze weer
beschikbaar?
@JPJANO en @Sosnabrug,

Sorry voor het ongemak dat jullie ondervinden doordat de mobiele app niet functioneert. Bij mijn weten kampen we met een storing, zodra deze is verholpen laten we het gelijk weten. Je kunt wel internetbankieren via Mijn SNS op onze site. We doen ons best om het snel en goed op te lossen, graag nog even geduld.
Ik zie geen incasso overzicht !!
Hoi @jgakruger,

Het spijt me dat je last hebt van de storing, graag nog een ogenblikje geduld alsjeblieft. Het team werkt met man en macht om het goed en zo snel mogelijk voor alle klanten op te lossen, we houden je hier op de hoogte. Alsvast dank voor je begrip.
De website werkt bij mij wel normaal (af en toe iets traag), maar de app kan helemaal geen verbinding maken
Duurt nog lang wil graag iets kopen maar ideal werkt niet

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P