SNS

Beantwoord

Waarom kan ik niets invullen bij een betaling na gebruik van de Tab-toets?

  • 7 april 2018
  • 5 Reacties
  • 3682 Keer bekeken

Badge
Wanneer ik een normale betaling aanmaak gebruik ik de Tab-toets om naar het volgende invulveld te gaan.
Bij de 'sprong' van het centen-invoerveld naar het invoerveld van het rekeningnummer van de begunstigde gaat het mis.
De cursor staat wel braaf te knipperen aan het begin van dat veld, maar iets invullen lukt niet.
Eerst dient in het veld nog een muisklik plaats te vinden voordat het bankrekeningnummer van de begunstigde is in te toetsen.
Zou er binnen de SNS een deskundoloog te vinden zijn die dit bugje kan oplossen zonder dat het een gebruikelijk gebed zonder end wordt, of is dit ook weer iets waar we maar mee moeten leren leven?
icon

Beste antwoord door Dennis 2 mei 2018, 15:20

Zou er binnen de SNS een deskundoloog te vinden zijn die dit bugje kan oplossen?
Hoi indebanvandebank,

Onze specialist geeft aan dat het aanpassen van deze 'bug' meegaat met de volgende update. Deze staat naar verwachting in juni gepland.
Bekijk origineel

5 reacties

Wanneer ik een normale betaling aanmaak gebruik ik de Tab-toets om naar het volgende invulveld te gaan.
Bij de 'sprong' van het centen-invoerveld naar het invoerveld van het rekeningnummer van de begunstigde gaat het mis.
De cursor staat wel braaf te knipperen aan het begin van dat veld, maar iets invullen lukt niet.
Eerst dient in het veld nog een muisklik plaats te vinden voordat het bankrekeningnummer van de begunstigde is in te toetsen.
Zou er binnen de SNS een deskundoloog te vinden zijn die dit bugje kan oplossen zonder dat het een gebruikelijk gebed zonder end wordt, of is dit ook weer iets waar we maar mee moeten leren leven?

Bij 1x tab is mijn cursor weg, het lukt dan wel door nogmaals een tab te geven.
Groet,
Ben 🆒
Hoi indebanvandebank,

Wat apart dat je niets kunt invullen als je met de 'Tab-toets' naar het volgende veld van de betaling gaat. Ik vraag na of dit aangepast kan worden.
Zou er binnen de SNS een deskundoloog te vinden zijn die dit bugje kan oplossen?
Hoi indebanvandebank,

Onze specialist geeft aan dat het aanpassen van deze 'bug' meegaat met de volgende update. Deze staat naar verwachting in juni gepland.
Badge
Da's mooi Dennis!
IJs en weder dienende zal ik tegen die tijd de proef op de som nemen en ik weet je te vinden wanneer het dan nog niet lukt.
Badge
En ÓF het gelukt is!
Bij mijn allerlaatste betaling in de maand juni kon ik zo maar volstaan met één druk op de Tab-toets. Dat Dennis, hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen met z'n tweeën.
Mooi dat deze prangende kwestie uit de wereld is.
Als je hier een mens al gelukkig mee kunt maken, hoe zou ik mij dan toch voelen wanneer de kasfunctie terug komt bij de SNS.
Alhoewel ik mij hier wel mee red met een rekening bij de Regio Bank.

Reageer