SNS

Vraag

Waarom krijg ik de foutmelding EB-1004 bij een overboeking?

• 20 september 2019
  • 6 Reacties
  • 4740 Keer bekeken

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
Mijn betaling is geweigerd moet ik de app nog activeren?
Foutmelding EB-1004

Graag oplossen k moet mijn bankzaken verwerken!

Groet,

J.m. besaris

6 reacties

Badge +1
Ha @J.m.h, welkom op de community. Ik heb deze keer even voor je gezocht:

In Overzicht foutcodes staat dat deze fout met netwerk te maken heeft.

Iets vergelijkbaars kom je tegen in Geweigerde opdrachten zelf verwijderen (waaruit je kunt opmaken dat deze code ook nog een bijwerking kan hebben).

Uit Waarom is mijn overboeking voor bitcoins geweigerd? kun je opmaken dat deze code ook voor 'verdachte' transacties wordt gebruikt.

Keuze genoeg. Ik zou morgen nog eens proberen of maandag met klantenservice bellen.

Dus het lijkt me niets met activeren te maken te hebben. Ik denk dat je dan echt een duidelijke melding krijgt.
Reputatie 2
Hoi @J.m.h, ook namens mij welkom op de community. De mensen achter de schermen die je helpen, tref je hier aan. Gelukkig heeft @eRik19 (dank je) je in het weekend op weg geholpen. Wat lastig dat je overboeking niet in 1x uitgevoerd is. Heeft het antwoord van eRik19 je geholpen en is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan lees ik het graag. Stuur je in dat geval je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats in een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. Waarom krijg ik de foutmelding EB-1004 bij een overboeking? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Waar ik nog even nieuwsgierig naar ben, kun je wel inloggen via de app?
Volgens mij is een EB1004 een foutmelding die op kan treden als het signeren van een overboeking mislukt of afgekeurd wordt. Waarom dat gebeurt kan een aantal redenen hebben, maar het staat los van het inloggen.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @MarcelR ,

Dat klopt, de foutmelding (EB-1004) staat inderdaad los van het inloggen via de app. Wat er ook aan de hand is: we helpen @J.m.h graag goed en persoonlijk verder en daarom vragen we wat meer gegevens op.
Badge +1
@Evelyn SNS, misschien handig om het hierboven aangehaalde foutcode overzicht aan te passen, want daar staat 1004 nog gemeld als een netwerk probleem. Het is 'probleem met het verwerken van een overboeking' en vraagt om contact opnemen met klantenservice (vermoed ik gezien de andere melding op de community).
Reputatie 3
Badge +3
@Evelyn SNS, misschien handig om het hierboven aangehaalde foutcode overzicht aan te passen, want daar staat 1004 nog gemeld als een netwerk probleem.

Hoi @eRik19,

Goed punt, ik ben het met je eens dat een correcte omschrijving van de foutcode (maar ook andere foutcodes) handig is. Zoals @MarcelR in zijn toelichting schrijft, kan foutcode EB-1004 optreden als het signeren van een overboeking mislukt, maar ook dat het een aantal redenen kan hebben. Dat laatste maakt het nauwkeurig omschrijven van een foutcode soms lastig. Een directe verbetering kan ik niet beloven, maar omdat ik graag wil dat we onze klanten goed informeren, ga ik intern navragen of we onze communicatie over foutcodes kunnen verbeteren.

Reageer