SNS

Beantwoord

Waarom krijg ik de foutmelding 'niet nader gespecificeerd' bij een overboeking?

• 10 december 2013
  • 4 Reacties
  • 765 Keer bekeken

hallo wij proberen steeds geld over te boeken naar een andere rekening maar we krijgen steeds de meldieg die hier boven staat het gaat om de spaar rekeningen van mijn kids  mvg fam heidema
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 19 december 2013, 13:21

Volgens mij staat dat in het onderwerp van deze post, namelijk 'niet nader gespecificeerd'. Die ben ik ook wel eens tegengekomen. Erg vervelend omdat het geen enkel aanknopingspunt biedt.

Hallo Reinout,

Ok, ik dacht dat hier nog een foutcode bij stond (bv. AU2190).

@Tammo1970 Om uit te zoeken waarom de melding 'Niet nader gespecificeerd' verschijnt, willen we zoals gezegd weten tussen welke specifieke rekeningen je probeert over te boeken. Het is dan handig als je de betreffende rekeningnummers mailt naar [email]webcare@sns.nl[/email].
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen,

Wilt u geld overmaken van een betaalrekening naar een spaarrekening of van de spaarrekening naar een gewone betaalrekening?
en zijn beide rekeningen SNS rekeningen?

groet, rotsvast.
Badge +1
hallo wij proberen steeds geld over te boeken naar een andere rekening maar we krijgen steeds de meldieg die hier boven staat het gaat om de spaar rekeningen van mijn kids  mvg fam heidema

Hallo Tammo1970,

Welkom op SNS Community.

Is het inmiddels gelukt met de overboeking? Zo niet, welke foutmelding krijg je precies? En zoals Rotsvast ook vraagt, om welke rekeningen gaat het?
Badge

Zo niet, welke foutmelding krijg je precies? 

Volgens mij staat dat in het onderwerp van deze post, namelijk 'niet nader gespecificeerd'. Die ben ik ook wel eens tegengekomen. Erg vervelend omdat het geen enkel aanknopingspunt biedt.
Badge +1

Hallo Reinout,

Ok, ik dacht dat hier nog een foutcode bij stond (bv. AU2190).

@Tammo1970 Om uit te zoeken waarom de melding 'Niet nader gespecificeerd' verschijnt, willen we zoals gezegd weten tussen welke specifieke rekeningen je probeert over te boeken. Het is dan handig als je de betreffende rekeningnummers mailt naar [email]webcare@sns.nl[/email].

Reageer