SNS

Beantwoord

Waarom krijg ik een foutmelding bij een betaalverzoek en waar is mijn geld?

• 1 maart 2020
  • 1 Reactie
  • 5230 Keer bekeken

Hallo,

Vanavond heb ik via een betaalverzoek geld over proberen te maken naar mijn rekening bij de SNS, het ging om €5,00 en nadat ik het had overgemaakt kreeg ik de melding dat er iets was misgegaan bij SNS, maar dat het geld binnen 15 minuten op m’n rekening zou staan, dit is niet gebeurd, maar het bedrag is wel afgeschreven van mijn andere rekening.  

vervolgens probeerde ik met iDeal bij SNS om mijn Apple ID tegoed aan te vullen, maar wederom verdween het geld. 

weet iemand of en hoe ik het kan terughalen? 
Ik vind dit erg vervelend en wil graag mijn geld terug. 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Geesje SNS 2 maart 2020, 18:23

Hallo @Denise92 , dat is schrikken. Is het geld inmiddels terecht? Als het nog niet is opgelost, dan is het handig om de klantenservice te bellen. Het telefoonnummer is: 030 - 633 30 00. Op werkdagen zijn we er van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. We helpen je graag.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Denise92 , dat is schrikken. Is het geld inmiddels terecht? Als het nog niet is opgelost, dan is het handig om de klantenservice te bellen. Het telefoonnummer is: 030 - 633 30 00. Op werkdagen zijn we er van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. We helpen je graag.

Reageer