SNS

Beantwoord

Waarom krijg ik foutmeldingen in de app bij het gebruik van mijn Apple Watch?

  • 19 december 2016
  • 21 Reacties
  • 1715 Keer bekeken

Hoi allemaal!

Zijn er naast mij nog anderen die de app gebruiken op een smartwatch? Ik heb de Apple watch en krijg vaak een foutmelding in de app. Deze varieert van het niet kunnen tonen van het saldo en dat ik de klantenservice moet bellen, het hangen in het blijven laden tot de melding die ik hieronder heb vastgelegd.
In alle gevallen werkt de app op de iPhone wel direct.

Wie heeft tips? Wie pakt dit op?
icon

Beste antwoord door PetervR 21 december 2016, 13:41

Wat balen dat het nog niet werkt. Wil je de volgende gegevens naar webcare@sns.nl mailen: je postcode, huisnummer, geboortedatum en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent? Als je in het onderwerp 'Community - Waarom krijg ik foutmeldingen in de app bij het gebruik van mijn Apple Watch?' zet, dan zorg ik ervoor dat een specialist contact met je opneemt.
Bekijk origineel

21 reacties

Ik heb er geen ervaring mee, heb hem niet.
Maar het eerste wat me te binnen schiet is of het misschien een verbindingsprobleem kan zijn.
Groet,
Ben 🆒
Ik heb er geen ervaring mee, heb hem niet.
Maar het eerste wat me te binnen schiet is of het misschien een verbindingsprobleem kan zijn.
Groet,
Ben 🆒


Beiden succesvol met elkaar verbonden, andere apps werken zonder problemen.
Hier de andere melding

Goedemorgen Bram,

Goed dat je aan de bel trekt en fijn dat je meteen bijlagen toevoegt. Dit is geen bekend probleem. Daarom zet ik dit door naar onze specialisten. Zodra ik meer weet, hoor je van me.

@BigBen bedankt voor het meedenken.
Hoi Lisa, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat de techneuten er iets mee kunnen, want ik zou het erg fijn vinden als ik in een poging direct mijn saldo kan bekijken. Wanneer het namelijk wel werkt is het heel erg ideaal 🙂
Dat kan ik me voorstellen, Bram. Zo'n optie is inderdaad erg handig. De specialist heeft wat meer informatie nodig: heb je hier last van sinds je de app hebt ge-update? Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Vaak helpt dit. Als dit niet de oplossing is, dan hoor ik graag welke versie iWatch en app je hebt.

andere apps werken zonder problemen.

Ik heb geen ervaring en moet dus maar stil zijn;
aber: dat is geen garantie dat deze ook goed werkt. De ene app kan "gevoeliger"zijn dan een andere (hoe en hoe vaak wordt er verbinding gezocht, hoelang duurt het voordat er een reactie is bijv. enz.).
Ik ben nieuwsgierig wat de techneuten zeggen (die hebben we hier ook wel, maar ik hoor ze nog niet :S ).
Groet,
Ben 🆒
Dat kan ik me voorstellen, Bram. Zo'n optie is inderdaad erg handig. De specialist heeft wat meer informatie nodig: heb je hier last van sinds je de app hebt ge-update? Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Vaak helpt dit. Als dit niet de oplossing is, dan hoor ik graag welke versie iWatch en app je hebt.
Hoi Lisa,

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd. Het probleem blijft aanwezig.
Versie van de app is 4.16.0 en mijn Apple watch draait op WatchOS 3.1.
Wat balen dat het nog niet werkt. Wil je de volgende gegevens naar webcare@sns.nl mailen: je postcode, huisnummer, geboortedatum en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent? Als je in het onderwerp 'Community - Waarom krijg ik foutmeldingen in de app bij het gebruik van mijn Apple Watch?' zet, dan zorg ik ervoor dat een specialist contact met je opneemt.
Hoi, verstuurd!
Hoi Bram,

Bedankt voor je mail. De specialist pakt dit vanmiddag op. Hopelijk achterhaalt deze het probleem snel. Je hoort van ons zodra we meer informatie nodig hebben of als we een oplossing hebben.

Alvast fijne feestdagen 🙂
Badge +1
Hoi allemaal!
Zijn er naast mij nog anderen die de app gebruiken op een smartwatch? Ik heb de Apple watch en krijg vaak een foutmelding in de app.

Hoi Bram,

Inmiddels heb ik een reactie van de specilaist. De huidige versie van de app kan niet draaien zonder bluetoothverbinding met de iPhone. Er wordt nu gewerkt aan een oplossing, naar verwachting gaan er een aantal weken overheen voordat deze gerealiseerd is. Dank voor je signaal en de beste wensen voor 2017.
Hoi allemaal!
Zijn er naast mij nog anderen die de app gebruiken op een smartwatch? Ik heb de Apple watch en krijg vaak een foutmelding in de app.

Hoi Bram,

Inmiddels heb ik een reactie van de specilaist. De huidige versie van de app kan niet draaien zonder bluetoothverbinding met de iPhone. Er wordt nu gewerkt aan een oplossing, naar verwachting gaan er een aantal weken overheen voordat deze gerealiseerd is. Dank voor je signaal en de beste wensen voor 2017.

Hoi Tibor,

Oké goed om te weten. Echter was ik mij daarvan bewust en is in alle gevallen mijn Apple watch verbonden geweest via Bluetooth.
Ik kijk graag uit naar een oplossing. Wordt die dan toegevoegd aan een volgende update? Die komt toch niet al zo snel?
Hi Bram,

Dat is nog niet bekend. Er komt ongeveer eens per 2 maanden een update voor de app beschikbaar, maar ik kan niet zeggen of deze oplossing meegaat in de volgende update.
Hi Bram,

Dat is nog niet bekend. Er komt ongeveer eens per 2 maanden een update voor de app beschikbaar, maar ik kan niet zeggen of deze oplossing meegaat in de volgende update.

Dank voor je reactie!
Om maar even een oud topic op te rakelen. Is hier al wat over bekend? Heb ditzelfde probleem ook al heel lang en inmiddels voor me werk meerdere keren van telefoon gewisseld dus apps zijn daardoor ook opnieuw geinstalleerd. Vaak moet ik 3 pogingen doen om me saldo te checken.
Badge +2
Goedemorgen Michaelbontje,

Allereerst heet ik je welkom op SNS Community. Mooi om te zien dat je het forum hebt afgespeurd en het topic hebt gevonden met je vraag erin. Je geeft aan dat je meerdere telefoons hebt gehad. Heb je een Apple Watch of een telefoon waarmee je tegen dit probleem aanloopt?
Hoi marijke,

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic starter. Dit is in combinatie met een iphone( meerdere modellen) en een apple watch. Ik weet overigens ook niet of het iets te maken heeft met bepaalde instellingen die ik mogelijk uitgezet heb
Gr
Michael
Badge +2
Dat is goed om te weten. Om precies te achterhalen wat er aan de hand is, ontvang ik graag meer informatie. Krijg je zowel op je telefoon als op je smart watch een foutmelding als je je saldo opvraagt? Zo ja, welke foutmelding zie je? Het is handig als je een schermprint meestuurt, dan heb ik een beeld van de omgeving die je ziet. Je kunt je saldo inzien via de app als je bent ingelogd of via het openingsscherm. Voor welke opties heb je gekozen?
Ik heb het probleem alleen met de watch app. Ik heb even de screenshot van de topicstarter als attachment bijgevoegd aangezien ik exact dezelfde melding krijg. Ik heb op mijn telefoon wat instellingen uit staan over verversen op achtergrond en handoff maar naar mijn idee mag dat niks uitmaken.

Badge +2
Ik heb op mijn telefoon wat instellingen uit staan over verversen op achtergrond en handoff maar naar mijn idee mag dat niks uitmaken.
Wil je dit aanzetten en de app opnieuw installeren? Ik lees graag of dit werkt. Als dat niet het geval is, dan trek ik een specialist aan zijn jasje.

Reageer