SNS

Waarom loopt het aanvragen van een nieuwe digipas vast op de site?

• 27 juni 2016
  • 12 Reacties
  • 1119 Keer bekeken

Badge
Zoals het topic al aangeeft.
meerdere pogingen om een nieuwe digipas aan te vragen lopen vast op "uw aanvraag wordt verwerkt"
het script komt in een endless loop blijkbaar

toch heb ik binnenkort een nieuw geval nodig want deze begint langzaam te faden

12 reacties

Hi coinoperator,

Leuk om je weer terug te zien op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het gedeelte dat gaat over 'Mijn SNS' om het forum overzichtelijk te houden.

Terug naar het probleem: Vervelend dat de aanvraag vastloopt. Is het inmiddels gelukt? Heb je het al geprobeerd met een andere browser? Als het probleem blijft bestaan, dan kijk ik graag even met je mee. Stuur hiervoor je postcode, huisnummer en geboortedatum in een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Waarom loopt het aanvragen van een nieuwe digipas vast op de site?'.
Het faden van de digipas duidt er mogelijk op dat de batterij aan het eind van zijn latijn komt. Heb je al eerder een melding in het scherm gehad dat de batterij (bijna) op is? Je kunt het batterijtje zelf eenvoudig vervangen. Schroefjes aan de achterzijde los draaien, achterzijde verwijderen, batterij door een zelfde exemplaar (maar dan een volle :D) vervangen, achterzijde er weer op en de schroefjes vast draaien.
Ben benieuwd.
Badge
Dank je voor je OFFTOPIC reactie.
De vraagstelling gaat over het vastlopen van de website.

Ik maak iedereen er meteen op attent dat door het verwijderen van de batterij de aanwezige programmatuur in de digipas wordt gewist en de digipas hierdoor onbruikbaar wordt.
Wil je toch de batterij vervangen dan zul je met een labvoeding de spanning op de digipas tijdens het verwisselen aanwezig moeten houden.
Dit is niet voor iedereen weggelegd.

@SNS
In de tussentijd zit ik al een dag te wachten op een reactie van webcare.
Badge +1

@SNS
In de tussentijd zit ik al een dag te wachten op een reactie van webcare.

Goedemiddag,

Als het goed is, ontvang je vandaag een reactie van onze klantenservice. Hou je ons op de hoogte?

Ps. Wil je in het vervolg in een mail naar webcare@sns.nl in de onderwerpregel 'Community & topicnaam' vermelden? Anders is voor ons de afkomst van de mail niet duidelijk.
Badge
En weer een dag ging voorbij zonder reactie van webcare.
Badge +1
Vreemd dat er geen contact is opgenomen. Ik ga er voor je achteraan.
Lijkt mij ook niet dat je zomaar die batterij kan vervangen, maar wie weet..is dit nu mogelijk Tibor of niet?
Badge
Lijkt mij ook niet dat je zomaar die batterij kan vervangen, maar wie weet..is dit nu mogelijk Tibor of niet?

Ik denk niet dat SNS er op zit te wachten dat mensen aan het ding gaan zitten prutsen.
Ongetwijfeld zal dit ook niet zijn toegestaan.
Badge +1
Als het goed is, is er net contact met je opgenomen en is er een nieuwe digipas besteld.
Badge
Inmiddels is er telefonisch contact met me opgenomen en is de aanvraag telefonisch verwerkt.
Badge +1
Ik denk dat het topic 'Digipas doet het niet meer. Kan ik de batterij verwisselen?' antwoord geeft op je vraag 😉.
Ik denk dat het topic 'Digipas doet het niet meer. Kan ik de batterij verwisselen?' antwoord geeft op je vraag 😉.

Thx nu weten we dat ook weer

Reageer