SNS

Beantwoord

Waarom moet ik bij iedere mobiele betaling opnieuw inloggen?

• 25 januari 2018
  • 3 Reacties
  • 358 Keer bekeken

moet bij iedere mobile betaling opnieuw inloggen
ook bij betaling die ik iedere maand doe
en allemaal apart
icon

Beste antwoord door PetervR 25 januari 2018, 17:07

Hoi henk74,

In de app bevestig je iedere overboeking boven het maximum bedrag dat je hebt ingesteld met je digipas. Er is niet zoals in Mijn SNS een verzendlijst waar je de overboekingen verzamelt en in 1x verstuurt. Voor de maandelijks terugkomende betalingen werkt Mijn SNS vaak prettiger dan de app.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi henk74,

In de app bevestig je iedere overboeking boven het maximum bedrag dat je hebt ingesteld met je digipas. Er is niet zoals in Mijn SNS een verzendlijst waar je de overboekingen verzamelt en in 1x verstuurt. Voor de maandelijks terugkomende betalingen werkt Mijn SNS vaak prettiger dan de app.
peter
terug komen op jouw reactie waarin je aan geef van dat iedere overboeking boven het maxium bedrag wa ik heb ingesteld met digipas bevestig moet worden
ik heb niks ingesteld en kon gewoon alle bedragen via de app betalen mar nu moet ik zelfs voor 25 euro al inloggen
Badge +2
Goedemorgen henk74,

Doel je op betalingen die je doet met de mobiel bankieren app of maak je gebruik van contactloos betalen met je mobiele telefoon? Als je de mobiele app gebuikt, dan bekijk je als volgt de ingestelde limiet voor betalingen zonder digipas: 'Instellingen' > 'Mobiel bankieren' > Daglimiet aanpassen en bevestigen met de digipas. Als je de limiet hier verhoogt, kun je grotere bedragen overmaken zonder je digipas. Laat je weten of dit de oplossing is?

Reageer