SNS

Beantwoord

Waarom staat er tekst bovenaan de Mijn SNS inlogpagina?

• 7 maart 2013
  • 28 Reacties
  • 7157 Keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

28 reacties

Badge +1
Om dit te omzeieln kun je een password-manager op je pc zetten. zoals bv. LastPass (maar er zijn er veel meer dan deze). Je kunt daar al je inloggegevens opslaan van alle internetsites waar je je moet aanmelden. Je klikt dan op je SNS-regel en dan wordt je vanzelf ingelogd. Heb je helemaal niets meer te maken met alle regels boven je inlogvelden.:o

Hoi Blacktomcat,

Klinkt als een erg bruikbare en nuttige tip 🙂. Ik kan me daarnaast wel voorstellen dat sommige mensen dit vanwege de veiligheid niet doen, al weet ik niet in hoeverre de veiligheid is gewaarborgd met een password-manager.
Je beschermt je password-manager met een eigen wachtwoord. Zolang dat een goed, sterk wachtwoord is, hoef je niet (zo) bang te zijn. Natuurlijk moet je je eigen computer goed beveiligen met Antivirussoftware, een Firewall, etc. En alle andere, gebruikelijke maatregelen zoals het up-to-date houden van je besturingssysteem, software, etc.
Badge +1
Je beschermt je password-manager met een eigen wachtwoord. Zolang dat een goed, sterk wachtwoord is, hoef je niet (zo) bang te zijn. Natuurlijk moet je je eigen computer goed beveiligen met Antivirussoftware, een Firewall, etc. En alle andere, gebruikelijke maatregelen zoals het up-to-date houden van je besturingssysteem, software, etc.

Bedankt voor je toelichting Blacktomcat.