SNS

Beantwoord

Waarom werken de attenties per SMS niet?

• 19 december 2019
  • 4 Reacties
  • 11750 Keer bekeken

Vandaag geen SMS Attentie ontvangen terwijl het wel is ingeschakeld, dus wel geld binnen van 2 rekeningen waar ook de attentie is ingeschakeld gaat altijd goed maar nu geen SMS attentie. De hele SMS attentie werkt niet. Ga niet zeggen dat dat door de feestdagen komt want dat slaat nergens op. SMS attentie weet niet dat het volgende week kerst is.

icon

Beste antwoord door Sven SNS 20 december 2019, 16:37

Het heeft te maken gehad met een tijdelijke storing. Inmiddels is alles verholpen en ontvang je vanaf nu weer de attenties zoals je gewend bent.

Bekijk origineel

4 reacties

Het heeft te maken gehad met een tijdelijke storing. Inmiddels is alles verholpen en ontvang je vanaf nu weer de attenties zoals je gewend bent.

Hoi Sven

Bedankt voor de info :)

Reputatie 3

Goedemorgen @Sugar1020, wat fijn om te lezen dat je de attenties over het algemeen naar tevredenheid gebruikt. Heb je de afgelopen periode aanpassingen gedaan in Mijn SNS met betrekking tot de attenties? Stuur een mail naar Webcare@sns.nl met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum, geboorteplaats, je mailadres en je 06-nummer. In de onderwerpsregel zet je je community-naam en ‘SMS attentie’. Dan ga ik op onderzoek uit.

Dat heb ik allang gedaan, wederom SNS Attenties werkt ook vandaag niet. Weer bedragen erbij maar geen SNS Attentie sms terwijl dat jaren goed is gegaan behalve nu. Het betreft hier om transactie attenties, zelfs in de sns staan de transactie attenties  maar geen enkele sms, terwijl er zowel gisteren als vandaag van de rekeningnummers waarop de transacties staan zijn gedaan maar geen sms.

Krijg gewoon smsjes binnen van anderen behalve van SNS

Reputatie 3

Reageer